10 lipca 2013

Maja

Dziś opiszę wam trochę mojego psiaka - mojego najwierniejszego przyjaciela. Otóż Maja (tak się nazywa) jest niesamowitym zwierzakiem. Nie dość, że jest naprawdę śliczna to w dodatku niespotykanie grzeczna. Jest strasznie milusińska i zadziorna. Uwielbia zabawę oraz psoty. Nie mam rodzeństwa dlatego jest dla mnie jak siostra.
Już od najmłodszych lat pragnęłam mieć pieska, jednak moja mama nie chciała się zgodzić. Namawiałam, przekonywałam, prosiłam - bez rezultatów. W końcu przyszedł odpowiedni czas. Byłam już starsza i bardziej odpowiedzialna. Mogłam się wykazać i udowodnić, że umiem być solidna i rzetelna.  A więc zaczęły się obmyślania, jakiej rasy ma być zwierzak, jak będzie się nazywał, gdzie go kupimy, jaką będzie mieć płeć. Po różnych rozmowach ustaliliśmy, że kupimy yorka miniaturkę. Długo szukaliśmy różnych ofert. Wreszcie znaleźliśmy. W chwili gdy ujrzałam pierwszy raz moją Maje, od razu ją pokochałam. Była niesamowicie słodka (i jest do teraz). Obecnie nie wiem co bym bez niej zrobiła.



Mała Maja
 


 
Maja obecnie


1 komentarz: