26 lipca 2013

Nature

Hey, hey
Strasznie szybko lecą mi te wakacje, a Wam ?
Od kilku dni jestem w Chorwacji. Pierwszy raz wybrałam się do tego kraju i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Co prawda jest gorąco ale przynajmniej się opalę ^.^ Morze jest ciepłe, niestety nie tak jak w Grecji czy Egipcie, za to na ochłodę jest super. Wczoraj wybrałam się do centrum Makarskiej. Jestem zachwycona klimatem panującym w tym mieście. Chorwaci są przemili. Zawsze służą pomocą. Postaram się codziennie wstawiać posty i informować Was na bieżąco. Pozdrawiam wszystkich Polaków, którzy są w Chorwacji (jest ich pełno).
A Wy byliście w tym kraju ? Podobało się ?



 
 

4 komentarze:

  1. Super kraina i piękna modelka/ciekawy warkocz/

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeej ja tez bym chciała do chorwacji
    ;3
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebista ławka xD I śliczna jesteś *-*

    OdpowiedzUsuń