25 lipca 2013

Paski

Cześć Wam !

 Ostatnio zauważyłam, że paski stały się modne. Kiedyś nikt nie chciał nosić tego rodzaju ubrań, ponieważ mówi się, że ten wzór optycznie poszerza. Jednak według mnie nie u wszystkich osób tak jest. Paski poziome dodają nam wiele uroku i świeżości. Można się nimi doskonale bawić łącząc je z innymi kolorami. Sama posiadam tego rodzaju spódniczkę i muszę przyznać, że bardzo ładnie się prezentuje. W ostatnim czasie stałam się zwolenniczką takich ubrań. Są modne a zarazem stylowe.
A wy jak uważacie ?








 
Ciekawostka
Amerykański psycholog Peter Thompson jako pierwszy zainteresował się wpływem pasków na sylwetkę i zbadał dobrze wszystkim znane złudzenie optyczne, funkcjonujące na gruncie mody. Naukowiec przeprowadził badania na grupie około dwudziestu osób. Okazało się, że w rzeczywistości ludzie noszący pionowe pasy wyglądają na szerszych, a pasy poziome tak naprawdę wyszczuplają i sprawiają, że wyglądamy na wyższych niż w rzeczywistości.

2 komentarze:

  1. Podobają mi się ubrania w paski, a szczególnie bluzki ;) Do legginsów nie mogę się przekonać, ale spódniczka jest śliczna ;D . Jeśli masz ochotę zajrzeć to zapraszam do siebie: http://titlusie175.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  2. paski już od 3 lat zalegają w mojej szafie, a nawięcej ich można wyrwać z SH ;)

    OdpowiedzUsuń