1 sierpnia 2013

Kiss for you

Hello !
Strasznie szybko przeleciał mi ten lipiec. Został nam tylko miesiąc wakacji, a od września znowu się zacznie... Dziś chciałam przede wszystkim podziękować Wam, kochanym czytelnikom. Jest mi niezmiernie miło, że odwiedzacie mojego bloga i piszecie mi tyle sympatycznych komentarzy.  Pozytywnie zaskoczyło mnie to, że w ciągu niecałego miesiąca zyskałam 33 obserwatorów oraz 1625 odwiedzin. Nawet nie wiecie jak bardzo mnie to motywuje do dalszej pracy. Mam nadzieję, że dalej będziecie do mnie "wpadać".
To będzie mój ostatni post z Chorwacji, ponieważ z wielkim żalem jutro opuszczam ten kraj. Chociaż stęskniłam się już za Polską to i tak będę przyjemnie wspominać każde chwile spędzone w tym miejscu.
Do zobaczenia w sobotę <33333

 



 

 

19 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :)
    mi też szybko zleciała ta pierwsza połowa wakacji :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Pohika za ciekawe posty z Chorwacji.Czekam
    na dalsze.Zdjęcia prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Chorwację <3
    Niestety w tym roku niski budżet nie pozwolił na wyjazd :(
    Ah... te niewygodne kamienie wbijające sie w stopy <3

    Zapraszam do mnie: iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    + Prowadzę konkurs z nagrodami kosmetycznymi

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia. No i gratuluję statystyk. ;)
    Czekamy na Ciebie w Polsce! ;3
    truelifebev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia c; Zazdroszczę wyjazdu! :D

    helloiamcarla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia :* dziennikarka327.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Nigdy nie byłam w Chorwacji, chciałabym pochodzić po takim morzu :)

    Obserwuję :)
    im-getting-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! ♥.
    Ja jeszcze nigdy nie byłam w Chorwacji, ale mam nadzieję, że za rok tam pojadę :D.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejszym krajem, który udało mi się zwiedzić do tej pory była zdecydowanie Chorwacja. Cudowanie tam jest <3 Ładne zdjęcia ;)

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czas zawsze szybko leci... Marzy mi sę CHorwacja ;) To typowe państwo, które trzeba zwiedzać, bo widoki są niesamowite <3
    Obserwujemy? Ja już;* www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chorwacja <333 ! Ślicznie wyszłaś :>
    Zapraszam : http://pinch-me-in-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo wakacyjnie ;) Jestem u ciebie pierwszy raz ale będę wpadać częściej :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://pollyanna-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia .! :>
    loveinmyworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjecia:)
    zapraszam do mnie
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna bluzka, Neonowa? :D
    Fajne zdjęcia:)
    Obserwuję+ Może zapraszam do mnie ? :)

    miche-lle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej czyżby jeżowiec został odważnie wykorzystany do ozdobienia
    tej pięknej bluzki?Ładne zdjecie.

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniała neonowa bluzka :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń