7 sierpnia 2013

Top 5 Films

Siemka !
Wczoraj stwierdziłam, że nie mogę cały czas pisać o Chorwacji i moich outfitach, dlatego dziś podzielę się z Wami moimi ulubionymi filmami, które według mnie zasługują na pochwałę. Jak wszyscy wiemy są wakacje i na pewno wielu z Nas troszkę się nudzi, zatem mam nadzieję, że coś przypadnie Wam do gustu. Jeżeli chcielibyście zobaczyć te filmy lub jakiekolwiek inne w internecie to polecam takie strony jak: www.kinomaniak.tv, www.kinoman.tv, www.baje.pl.

1. Trzy metry nad niebem


 
Trzy metry nad niebem to hiszpański melodramat, który został wyprodukowany w 2010 roku na podstawie powieści Federico Moccia, o tym samym tytule. Film opowiada historię miłości dwojga ludzi z dwóch zupełnie różnych światów.
Uważam, że każdy powinien go obejrzeć, ponieważ nie dość, że jest wzruszający i piękny to również pouczający.
 
 
2. Listy do Julii
 
 
Listy do Julii to amerykańska komedia romantyczna, wyprodukowana w 2010 roku.
Film opisuje przygodę młodej amerykanki, która przyłącza się do grupy ochotników odpisujących na listy z zapytaniem o miłosne porady do Julii. Odpowiadając na pewien list dziewczyna inspiruje jego autorkę do podróży w poszukiwaniu dawno zaginionej miłości i zapoczątkowuje łańcuch wydarzeń, dzięki którym zupełnie niespodziewana miłość zawita w jej życiu.
 
 
3. Now is good
 
 
Now is good to brytyjski dramat wyprodukowany w 2012 roku. Film przedstawia historię śmiertelnie chorej na białaczkę siedemnastolatki, która postanawia przeżyć szybkie dorastanie w czasie, który jej pozostał. Tworzy listę z rzeczami do zrobienia i z pomocą przyjaciół wciela ją w życie. Podczas gdy jej rodzina próbuje pogodzić się ze świadomością utraty, Tessa z determinacja odkrywa nieznane życie i doświadczenia. Obejmuje to również miłość, której nie planowała, do nowego sąsiada Adama.
 
 
4. Wyśpiewać marzenia
 
 
Wyśpiewać marzenia to amerykański film muzyczny z 2012 roku. Przedstawia męską wersję historii Kopciuszka. Pewnego dnia Charlie poznaje Kadee, córkę producenta muzycznego i popularną piosenkarkę. Od tego czasu rozpoczyna się wspólna historia, która przekształca się w miłość.
 
 
5. October baby
 
 
October baby dramat amerykański wyprodukowany w 2011 roku. Przedstawia świeżo upieczoną studentkę, która zawsze była outsiderem. Czuła się inna i mimo wielkich ambicji oraz ogromnego talentu aktorskiego w głębi duszy żywiła przeświadczenie, że nigdy nie powinna przyjść na świat. Z powodu nasilających się problemów zdrowotnych rodzice decydują się wyznać jej straszliwą prawdę. Dziewczyna doznaje szoku, bowiem jej dotychczasowe życie okazało się kłamstwem.
 

27 komentarzy:

  1. Now is good!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/people-like-us.html

    OdpowiedzUsuń
  2. super propozycje filmowe! dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Trzy metry nad niebem" i "Now is good" to takie dwie moje ulubione propozycje filmowe od Ciebie :) (kocham te filmy)

    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wybór, lubię takie kino, zwłaszcza komedie, dramaty i fantasy, ale nie przesadzone :P http://dziennikarka327.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 , 2 film jak dla mnie rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja się odwdzięczę )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzialam film "Listy do Julii"-bardzo fajny
    Reszte musze ogladnac:)
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie znam żadnego, ale wszystkie wydają się być super!

    skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 i 3 oglądałam i kocham te filmy <3



    sarabrych.blogspot.com <- zapraszam do komentowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham 3 ♥ Fajny post : )

    Zapraszam do mnie : http://tula-tulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog!

    Obserwujemy? Jak tak to zacznij a ja się na 100% odwdzięczę :)
    aleksandra222.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog!
    Zaobserwowałam i liczę na rewanż :D
    shi-shi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nieźle. Ja nie mam rzeczy ulubionych
    Obserwuję i licze na rewanż
    www.Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :)
    obserwujemy ?
    zapraszam i pozdrawiam: stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog ja oglądałam i lubię wszystkie prócz ostatniego, który z chęcią obejrzę :)

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog, podoba mi się twój styl pisania i w ogóle. :)
    Obserwuję i liczę na rewanż. :*
    isophiee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 3 metry nad niebem , piekny film <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno obejrzę! :D Ciekawe filmy

    http://welcome-to-the-black-parade1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny blog , ja nie ogladalam 3 metry nad niebem ale wszyscy chwala wiec w najblizszczym czasie napewno obejrze
    http://sar3nkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. October baby jest cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznaję - ŻADNEGO filmu jeszcze nie widziałam z tych co podałaś ;) Ale wezmę się za siebie. Zwłaszcza interesują mnie "Listy do Julii".

    mademoiselle-romantique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nic a nicnie ogladalam :(
    Trzeba to zmienic
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. widze ze mamy te same gusta! także pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do mnie ! ":*

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam wszystkie oprócz ostatniego :)
    Dzisiaj zobaczę;p Trzy metry nad niebem najlepszy a widziałyście drugą część ? Nie to samo co pierwsza ale też ciekawa :)
    Obserwuję i zapraszam http://usandaboutus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie oglądałam żadnego , ale zamierzam : Now is good :) .
    + Obserwujemy ? , napisz , u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  26. Oglądałam tylko Listy do Julii i bardzo mi się podobał :) Polecam Wielki Gatsby.
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  27. Oglądałam tylko Listy do Julii, świetny :))
    Fajny blog :))

    OdpowiedzUsuń