3 września 2013

Best Friend

Przyjaźń to takie piękne słowo, jednak nie wszyscy wiedzą jakie jest jego znaczenie. Bo przecież nie raz tzw. "przyjaciółka" za plecami obgadywała, oczerniała, wyzywała cię. Ile razy kłóciłyście się lub obrażałyście? Czy to można nazwać przyjaźnią? A pamiętasz jak na początku waszej znajomości obiecywałyście sobie, że nigdy, ale to nigdy się nie opuścicie, że nikomu nie zdradzicie powierzonych sobie tajemnic?  Myślałaś, że w życiu trafiła Ci się właśnie "ta" osoba, że nic nie zdoła zniszczyć tego co zbudowałyście.
Wiele razy spotykamy na naszej drodze ludzi, którzy są fałszywi, źli i okrutni względem nas. Sprawiają drugiej osobie wiele przykrości, bólu oraz smutku. Czy nie uważasz takie zachowanie za złe? Jesteśmy tylko istotami wędrującymi po pełnym niebezpieczeństw świecie. Mamy swoje uczucia i jestem pewna, że każdy z nas posiada choć odrobinę dobra.
Miałam już wiele tzw. "przyjaciółek", które na początku były dobre, miłe, pomocne po prostu idealne. Czy rzeczywiście takie były? Otóż NIE ! Jedna mnie okradła, druga spoliczkowała, trzecia obrażała a jeszcze inna cały czas okłamywała. Czasami zastanawiam się dlaczego tacy ludzie istnieją... Czy świat nie byłby lepszy bez takich osób? No, ale cóż tak już jest i nikt tego nie zmieni. Wiem, że istnieją na świecie prawdziwe przyjaciółki i wiem, że na pewno któraś z Was ją ma. Opiekujcie się nimi i kochajcie je tak jak one Was. Bo mieć taką osobę to skarb. Uwierzcie mi, że wiem co mówię, a jeżeli nie macie kogoś takiego to nie martwcie się kiedyś na pewno znajdziecie. Dla mnie największymi przyjaciółkami, którym mogę powiedzieć wszystko jest Mama i Babcia. One mnie zrozumieją i wysłuchają. Wiem, że nigdy mnie nie zdradzą oraz nie wyśmieją. Oczywiście mam swoją Best Friend w szkole i w niektórych sprawach też mogę jej ufać. Jednak po wielu zaznanych przeze mnie przykrościach nie mogę wierzyć jakiejkolwiek koleżance tak bardzo jak mojej rodzinie.
Mam nadzieję, że Wy jak i również ja nie trafimy na fałszywe znajomości. Uważajcie na siebie i zastanówcie się 10 razy zanim komukolwiek zaufacie.
Trochę się rozpisałam, ale mam nadzieję, że przynajmniej część z Was przeczytała to co wyprodukowałam. Hehe :)
A Wy macie prawdziwe przyjaciółki, którym ufacie bezgranicznie ?

 
 
 
 

41 komentarzy:

  1. PohiKa jakie piękne słowa skierowałaś
    do nas w tym poście.Dziekuję bardzo.Widac,że Twoje serce promieniuje dobrocią iżyczliwością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam przyjaciółkę, której wiem, że mogę zaufać w praktycznie każdej sprawie :)
    Ale miałam kiedyś parę fałszywych "przyjaciółek". Na szczęście zakończyłam znajomość z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj mam takich nipy przyjaciolek kilka za sobą, ale obecnie mam jedna taką prawdziwą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde swietnie napisane + ladne inspiracje przedstawiajace przyjazn. Urocze jest to ciastko z mlekiem<3


    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  5. Post na prawdę baaardzo ciekawy, aż przeczytałam do samego końca, tak mnie to wciągnęło :D
    Ja mam jedną najlepszą przyjaciółkę ♥

    malinaaa99.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze , że poruszyłaś ten temat , też kiedyś miałam fałszywą przyjaciółkę / najlepszą koleżankę , niestety czasem tak się zdarza , oby twoje przyszłe , obecne przyjaciółki Cię nie zdradziły : ) . + Zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam kilku przyjaciół, ale każdy z nich jest inny <3 . Co prawda, oni akurat nie wszyscy się lubią.. Ale cóż tu poradzić.. :)

    A wiesz.. Akurat znam jedną taką Klimek :> . Masz może w rodzinie jakąś Agatę ??

    Obserwuję ;*
    http://mylifemybigworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Prowadzisz naprawdę ciekawego bloga! Lubię jak ludzie otwarcie piszą o życiowych sprawach.

    Masz rację, sam niedawno doświadczyłem, iż osoba, którą uważałem za najlepszą przyjaciółkę okazała się wobec mnie fałszywa. W moim towarzystwie robiła tzw. dobrą minę do złej gry i nie spodziewała się, że od osób trzecich mogę się dowiedzieć o tym, co naprawdę myśli na mój temat.

    Bardzo ciężko o osobę, która będzie wobec ciebie w pełni szczera.

    Obserwuję i czekam na kolejne posty!

    P.S Prowadzę nowego bloga muzycznego. Dopiero zaczynam i szukam wsparcia. Jeżeli lubisz muzykę, zaobserwuj: http://pamietnikmuzoholika.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja musiałam trochę "pobłądzić" po różnych.. niezbyt lojalnych osobach aż w końcu znalazłam 3 wspaniałe przyjaciółki :)
    http://uszatkaa.blogspot.com/

    jako że twój blog jest fajny i naprawdę bym tu wpadała to wyskoczę z propozycją: moze obserwujemy? :D jeśli tak zaobresuj i napisz że już a ja zaraz się na 100% odwdzięcze :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już kilka razy zawiodłam się na tak zwanych " przyjaciółkach " teraz mam jedną i mam nadzieję , że historia się nie powtórzy . :)

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na wyniki konkursu, w którym brałaś udział ;-)
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. prawda , ja już kilkadziesąt razy się zawiodłam na 'przyjaciółkach'
    swaag-swaggy.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam taką przyjaciółkę, zawiodłam się na niej, już się nie przyjaźnimy. Tylko kolegujemy ;)
    Z drugiej strony nikt nie jest taki idealny ;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog. bedę zaglądać wcześniej zapraszam: http://follower-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely images and lovely quotes! You have a nice blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (Obserwatorzy), and “Google+”? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjaźń to piękna rzecz, ale często rani... A to boli...
    zapraszam serdecznie:
    beliebersforjuju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W całym swoim życiu przyjaciółki miałam tylko dwie. Z obydwoma na początku się nie lubiłam i dopiero później jakoś tak się stało, że się zaprzyjaźniłyśmy.
    Ta pierwsza parę lat temu wsadziła mi nóż w plecy. Po dwóch latach przeprosiła, teraz jesteśmy sobie bliskie, ale to już nie to..

    Jednak 24 maja 2012 roku poznałam dziewczynę, która okazała się być tą jedyną. Poznałam ją w internecie i w te wakacje spotkałyśmy się po raz pierwszy. Ona była u mnie tydzień, a ja u niej. Wierzę w naszą przyjaźń. Mam nadzieję, że się na niej nie zawiodę.

    zapraszam do nas
    laweczkapodczatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdziwa przyjaciółka? Jeszcze takiej nie znalazłam, niestety :C Również miałam "przyjaciółki", które na początku to była ach i och, ale jak przyszło co do czego to okazywały się świniami (mówiąc bardzo delikatnie ;))

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, bardzo ciężko znaleźć taką osobę. Ja właśnie w te wakacje dowiedziałam się wiele o moich idealnych przyjaciółkach z podstawówki... Cóż, mam nadzieję, że w gimnazjum będzie lepiej :))

    http://fashioon-maker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej ;) Zostałaś nominowana do L.B.A. Więcej informacji tu: http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Siema! Odbierz pocztę! sprawa wygranego konkursu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Święte słowa. Ja też miałam tkz 'przyjaciółkę' na szczęście tylko jedną fałszywą. A z moją prawdziwą przyjaciółką przyjaźnię sie od 3 klasy podstawówki (zaczynam 1 gimnazjum). Na te lata tylko 2-3 razy się tak naprawdę pokłóciłyśmy. Bo wiadomo, nie wszystko musi być idealnie. Chodzimy z Klaudią do różnych gimnazjów, ale obie wierzymy, że nasza przyjaźń to przetrwa. BO PRAWDZIWA PRZYJAŹŃ PRZETRWA WSZYSTKO.
    Zapraszam:
    http://theigasworld.blogspot.com/

    Migimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! zapomniałam dodać, że zostałam obserwatorem;)

      Usuń
  23. Bardzo trafnie to napisałaś :) w pełni sie z Toba zgadzam, ludzie potrafia byc okrutni i fałszywi.. :/ :)


    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny post :)
    Zapraszam do mnie http://oli-olli.blogspot.com/
    + obserwacja za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny post!
    Zapraszam do mnie :)

    http://crazylola700.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyjaciele są najważniejsi, dobrze wiem co znaczy ich stracić. Zapraszam do mnie, pozdrówki: klaudyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny post , płaczę :c Jesteś piękna i masz talent do blogów .

    http://lena-daily-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog, zapraszam do siebie :)

    patrz-w-gore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny post. Oreo i mleko, genialne <3

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny post ♥ Śliczne obrazki ♥

    Zapraszam do mnie : tula-tulla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. "Don't let me go!" ♥

    http://mysweetlifexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam niestety takiego najlepszego przyjaciela ale za to mam paczkę fajnych znajomych :*
    obserwuje i licze na rewanż :)

    juliaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Post opublikowany ;-) możesz zobaczyć go teraz tu:
    misiayou97.blogspot.com/

    Mam nadzieję, że zrobiłam wszystko poprawnie wedle życzenia :D
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  34. coraz więcej osób porusza ten temat, ale mam wrażenie, że trzeba siąść i to przemyśleć... a jeśli tylko sie to przeczyta to to sensu nie ma:> wiadome, daje do myslenia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Prawdziwa przyjaźń to coś co trzeba pielęgnować i dbać jak o najcenniejszy skarb":D

    OdpowiedzUsuń
  36. najbardziej podoba mi się to z oreo! :D
    obserwacja za obserwację?
    0jla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ''Nigdy nie walcz o przyjaźń - o prawdziwą nie musisz, o fałszywą nie warto'' Ja się tego trzymam:)
    Serdecznie zapraszam: www.mamimunka.blogspot.com
    I zachęcam do obserwacji !:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fakt też jest taki, że jeśli ktoś raz zostaje naszym przyjacielem to nie wiadomo co by robił gdzieś w nas dalej nim będzie.
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny blog :)) zapraszam takze do siebie:)
    Ps. jakbys mogła kliknąć w baner sklepu sheinside u mnie na blogu bylabym naprawde bardzo wdzieczna :)) Jc takze służę pomocą :))

    OdpowiedzUsuń