3 października 2013

Tym razem Natalia !

Hej wszystkim! Jestem Natalia z bloga natka-natek.blogspot.com. Również niedawno zaczęłam pisać kolejnego valley-vall.blogspot.com. Może najpierw powiem coś o sobie i o blogach. Blog natka-natek.blogspot.com jest tak praktycznie o wszystkim. Piszę tam o moim życiu codziennym o moich zainteresowaniach i tak dalej. Pojawiają się tam OOTD, haule no i ogólnie takie rzeczy :)     


 

Jeśli chodzi o blog valley-vall. blogspot.com to jest to blog na którym pokazuję rzezczy które zrobiłam czyli DIY zazwyczaj będą to poszewki, maskotki biżuteria no i ogólnie to co mi się nawinie pod rękę co sama zrobiłam. Dopiero zaczynam więc są dopiero dwa posty. Miały być już więcej, bo miałam pokazać poszewkę najnowszą, ale coś mi się z maszyną stało.
 
Dobra, może teraz coś o mnie. Nazywam się Natalia co już wiecie. Interesuję się głownie jazdą konną, projektowaniem/szyciem, aktorstwem, modą i fotografią. Nie lubie szkoły! Choć wiem że kiedyś będe za nią tęsknić ale no i tak jej nie lubie. Jeśli chodzi o przedmiot którego najbardziej nie lubie to: fizyka i matematyka. A ulubiony to plastyka :) Nie wiem co jeszcze mam wam o sobie powiedzieć xD Może ulubiona pora roku? :D Lato! A teraz trochę moich fotek xD
 

 
 
 


Jeśli chcecie wiedzieć więcej o mnie to zapraszam na bloga do zakładki "O mnie" ( blog natka-natek.blogspot.com) tam możecie zadawać pytania :)
Może żeby nie było za formalnie pokaże wam OOTD na dzisiaj i nowości w ubraniach, tak żebyście wiedzieli jak ogólnie wyglądają moje posty. Oczywiście nie tylko takie są. W komentarzach czekam na propozycje co do następnych postów.
Więc tak OOTD na dzisiaj. Akurat mi się aparat rozładował i zdążyłam tylko parę zdjęć zrobić, ale nie wyszły więc ich nie będzie no i niestety reszte zrobiłam laptopem. Mam nadzieję że to nie zniechęci was do mojego bloga :)


 
 
Koszulka z koniami- allegro
Spodnie- Cubus
Plecak- Primark
Bluza- Ciucholand, sklep nieznany xD
 
Dobra na dzisiaj to tyle! Bardzo serdecznie zapraszam na blogi:
-   natka-natek.blogspot.com
-    valley-vall.blogspot.com
 

7 komentarzy:

  1. a twojego bloga to ja już znam ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wejdę na blog o DIY, może znajdę jakieś inspiracje c:

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny plecak, ładne zdjęcia :))
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjecia;d

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie lubię matematyki i fizyki, bo ich nie ogarniam ;P
    Ładne zdjęcia ^^
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post : ) . Ładne zdjęcia = ) . Też , nie lubię fizyki i matematyki : ) .
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :) Cudowne zdjęcia ; )

    Zapraszam do mnie: tula-tulla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń