2 listopada 2013

DIY

Hey !

Od jakiegoś czasu planowałam namalować coś innego, coś co jest nietypowe, rzadko spotykane. Długo zastanawiałam się nad wizją. Poszukałam trochę tu i owo. W końcu zdecydowałam się na obraz wykonany z kredek świecowych. Jest to pewien sposób DIY. Efekt wydaje mi się, że jest fajny. Dodatkowo wykorzystałam bibułę i zrobiłam z nich kwiatki, które następnie przykleiłam do blejtramu. Tak naprawdę każdy może coś takiego wykonać.  Jest to proste w wykonaniu, a może sprawić autorowi wielką przyjemność. Mam zamiar robić więcej tego typu obrazów, ponieważ jest to świetny sposób na zabawę i rozwijanie umiejętności.
Teraz przedstawię Wam krótki przepis na to cudeńko.

POTRZEBNE CI BĘDĄ:

- blejtram lub mocna kartka
- kredki świecowe
- suszarka
- mocny klej

SPOSÓB WYKONANIA:

Na początku przyklej do blejtramu/kartki kredki świecowe (możesz przymocować je w rządku lub w jakikolwiek inny sposób). Następnie zabezpiecz miejsce pracy, ponieważ Twoim następnym krokiem jest ogrzanie za pomocą suszarki kredek (nie susz na największym podmuchy, ponieważ istnieje zagrożenie opryskania ścian). Kiedy spodoba Ci się to co zrobiłeś/aś odczekaj do wyschnięcia. Na koniec zrób kwiatki z bibuły i przyklej je lub namaluj coś. Pamiętaj najważniejsza jest Twoja koncepcja i kreatywność.

Powodzenia !



 
 
 

23 komentarze:

  1. Fajne to :3 W wolnym czasie, na pewno to zrobię :3

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. no śliczne :)
    http://thejuliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny rysunek, wspaniały pomysł i piękny efekt :) Dużo pracy za pewnie, ale warto :) Zapraszam do mnie, pozdrówki: klaudyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG świetne, muszę to zrobić w wolnej chwili :33

    www.hopeprayfight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia ; *

    Obserwujemy ?
    life-on-picture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję umiejętności no i oczywiście jak wynika z Twojego bloga wielu
    zainteresowań,które z przyjemnoscią oglądamy i podziwiamy.
    Z niecierpliwością czekam na następne arcydzieła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam to na wielu stronach i świetnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ci to wyszło.

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca, masz talent : )


    juliett-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne, chce to sprobowac ;) &SWIETNY BLOG!

    PS: zapraszam do mnie, trwa u mnie w tej chwili konkurs fotograficzny. Bardzo latwy zeby wygrac... Zachecam do wziecia udzialu ;)
    http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/2013/11/photography-competition.html

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne to jest,masz talent :)
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale boskie, talent :3
    Buziaki ;*
    roxyandangela.blogspot.com | zaapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna praca . c:

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie to wygląda! ;o

    http://oneblogofmemories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt cudowny ;3

    http://moment-of-parting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ładne! Tylko kredki się marnuje xDD

    natka-natek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E! tam! kredki! niektórzy marnują swoje zdrowie, a to są kredki, które są wykorzystane w pełni!

      Usuń
  17. Jesteś twórcza i kreatywna! pięknie Ci to wyszło! gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wow pieknie to wygląda! szacun:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. tak samo jak ty kocham sztukę sama planuje zrobić cos podobnego ;))
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jejciu jakie świetne! zakochałam się w tym *_*

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń