27 grudnia 2013

Love

Hej Miśki !

Święta, święta i po świętach. Jak ten czas szybko leci jeszcze niedawno odliczałam dni do Bożego Narodzenia, a tu już dużymi krokami zbliża się sylwester. Niesamowite. Cieszę się że te trzy dni spędziłam w gronie najbliższych mi osób. Bo przecież to jest najważniejsze aby być blisko rodziny. Dla mnie najpiękniejszym dniem jest Wigilia. Ta atmosfera, przygotowania, uroczysty strój. Coś takiego można przeżyć tylko raz w roku. To nie prezenty grają główną rolę, ale dzielenie się opłatkiem, składanie sobie życzeń oraz wspólnie spędzony czas. Przyznam się, że bardzo lubię dostawać prezenty - chyba tak jak każdy.... hehe. Jednak musimy pamiętać, że nie liczy się co dostaniemy tylko liczy się miły gest. W tym roku spełniło się moje marzenie dostałam iPada mini. Bardzo cieszę się z tego prezentu. Jest naprawdę niesamowity. A Wy co dostaliście pod choinkę ?

20 komentarzy:

  1. Szkoda,że święta tak szybko minęły ;c
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny prezent :) Ja dostałam iphone :) Uwielbiam apple <3
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak.. masz racje, że ten czas niesamowicie szybko mija.. ja już nie mogę doczekać się sylwestra :D
    Fantastyczny prezent :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny prezent ! podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prezent :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny prezent pod choinkę :)

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny prezent, ja dostałam kilka rzeczy z których jestem zadowolona :D

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezent :)
    Ach te święta, tylko parę kilo mi przybyło choć jestem chłopakiem :O
    Uwielbiam jeść w święta :D
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę bardzo fajny prezent :)
    Ogólnie czytam twoje posty i są bardzo ciekawe .
    Zapraszam do mnie :)
    www.sejamagdajestem.blogspot.com

    sliczna.♥

    OdpowiedzUsuń
  10. super masz :*

    happyisad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś kliknąć w jeden z linków w tym poście?--->http://oooowszystkim.blogspot.com/2013/12/vougec.html#comment-form
    Z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny prezent, zazdro ;*
    -----------
    Zapraszam na mojego pierwszego bloga ---- > http://diamentyzporcelany.blogspot.com/
    OBSERWUJ, skomentuj zrewanżuje się ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszcze!
    Obserwuję i licze na to samo, oczywiście jesli mój blog Ci się spodoba! Buziaki i Wesołego Nowego Roku ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny prezent, tylko pozazdrościć :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny iPad ;) Zazdroszczę <33
    Zapraszam - guska0guska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę. Ja dostałam książkę zestaw kąpielowy i na spółę z rodzeństwem XBOX-a
    Świetny blog, obserwuję i liczę na to samo:jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny prezent :)
    Szczęśliwego Nowego Roku .!
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super iPad! :) Ja dostałam pieniążki, ponieważ Święta spędziłam u rodziny chłopaka ;)
    obserwuję :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dostałam fredkę (to takie zwierzątko) ubrania, masę slodyczy i pieniążki :)
    obserwuję
    WSZYSCY CO CHCA SIE WYMIENIC OBSERWACJA ZAPRASZAM :)
    happytimeblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń