28 stycznia 2014

alexbloggerka.blogspot.com


" Nie widzę zakazanych stron,
 
Bo omijam znaki "STOP".
 
Widzę drogi - otwarte szlabany,
 
Nikt nie czeka aż zapłacisz.
 
Wszelkie są możliwe zmiany,
 
Możesz iść we wszystkie strony... "
 
 
Hej, dzisiaj taka zmiana, bo piszę do was JA... Mam na imię Ola, tu macie mojego bloga, więc zapraszam: alexbloggerka.blogspot.com :) "Kilka Słów o Rzeczywistości" 

No a teraz tak, aby zachęcić Was do odwiedzin, napiszę coś o sobie i opowiem o moim blogu.

Mam 16 lat, chodzę do gimnazjum. Moje zainteresowania, hobby?

Uwielbiam grać na gitarze, śpiewać. Czasem zdarzy mi się występować w jakiś przedstawieniach, lubię być na scenie.

Nie lubię zimy brrr ... Nie lubię grubo się ubierać i marznąć na dworze. Wolę leżeć na słoneczku i opalać się ^^ 

Jestem wiecznie głodna i często jest mi zimno. Jestem dość niska, więc często słyszę "ej mała" albo "ty taka mała kruszynka jesteś". Nie narzekam, bo przynajmniej często jestem noszona i przytulana ^^


 
 
Mój blog jest, no o wszystkim. Jest sporo zdjęć, są po prostu moje codzienne przeżycia i ciekawe zdarzenia z mojego dnia. Jest o moich przyjaciołach i o szkole, ale przede wszystkim jest dużo moich tekstów. Piszę wiersze i piosenki. Jeśli Was to chociaż troszkę ciekawi, to koniecznie musicie zajrzeć do "Alex" :)
 
 
 
 
Co byście jeszcze chcieli wiedzieć? ^^

Mam bloga już od około 10 miesięcy, jednak na początku pisałam go tylko dla siebie. Wiedziałam o nim ja i kilku moich znajomych. Jednak potem stwierdziłam, że chciałabym aby czytało go więcej osób. No i tym o to sposobem jestem tu teraz z wami :) Mam nadzieję, że do mnie zajrzycie ;*


 
"Każdy kąt świata należy do Ciebie.
 
Czeka aż spełnisz swoje marzenie.
 
Żadna droga nie chce być ostatnią,
 
Nieważne, że zakrętów jest aż nadto,
 
Na każdym możesz znaleźć miejsce
 
Zwane stacją."
 
 

5 komentarzy:

  1. Świetny post :D U mnie tez kiedyś pisała inna blogerka :D
    Chętnie odwiedzę Twojego bloga :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post i zdjęcia! podollblog.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią zaglądne:)
    obserwuje i pozdrawiam:)
    http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno zajrzę..Też szybko marznę :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń