10 stycznia 2014

Competition results



Hey, hey !

Niedawno zaczął się nowy rok a z nim szkoła... Na szczęście jeszcze tylko kilka dni i ferie! Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę. Na obecną chwilę nigdzie nie wyjeżdżam, nawet wolę trochę poleniuchować i odpocząć, bo później cały luty i marzec będziemy chodzić do szkoły. Masakra. Dodatkowo w kwietniu czekają mnie egzaminy. No, ale cóż, takie życie.
Podczas przerwy świątecznej rysowałam portret, jeszcze go nie skończyłam, ale myślę, że w przyszłym tygodniu przedstawię Wam efekty. Niedawno założyłam instagrama także serdecznie zapraszam (podawajcie w komentarzach swoje).Tam również przedstawiam moje prace.


 
 
 
 

Dzisiaj chciałabym również ogłosić zwycięzcę organizowanego przeze mnie konkursu. Zdobywcą nagrody (post promujący na moim blogu) jest Aleksandra Guzik z blogu http://alexbloggerka.blogspot.com/. Serdecznie gratuluję wygranej. W najbliższym czasie skontaktuję się z Olą :)


8 komentarzy:

  1. Ale masz śliczne włosy *_*
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne włosy! Musiałaś o nie baaardzo dbać ;-0 Sa takie długie i gęste ;-) Czy te końcówki naturalnie Ci się kręcą? :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam do połowy lutego na ferie :/

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcy. Cudne zdjęcia
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nie mogę doczekać się ferii :)
    Masz cudne włosy *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja udana.Zdjęcie 4 i 6 super.Gratuluję pięknych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, mam do Cb ogromna prosbe..czy moglabys poklikac w linki sheinside na moim blogu? byloby mi mega milo i oczywiscie odwdziecze sie za pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. figura modelki , a sukienka tancerki xd

    cudnie *_*

    kiniaa-kingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń