1 marca 2014

Change



Hello !
 
Jak pewnie zauważyliście dość długo nie było mnie na blogu. Przez ostatni okres czasu miałam natłok przeróżnych obowiązków. Począwszy od zadań i kartkówek skończywszy na sprawdzianach i referatach. Nic tylko szkoła. Uczę się godzinami, chodzę spać po 00:00 a potem wyglądam jak zombie. Ostatnio dużo myślałam o tym wszystkim, zastanawiałam się czy to wszystko ma sens. Czy otrzymywanie samych piątek i szóstek jest takie ważne ? Bo co mi z tego, jeżeli nie mam czasu na rozwijanie moich zainteresować, na odpoczynek, na szczęście ? Wiadomo, że nauka jest ważna, ale czy powinna doprowadzać mnie do takiego stanu ? Sama już nie wiem... Przecież mam prawo do odrobiny relaksu, odrobiny, przyjemności. Póki jestem młoda chcę cieszyć się życiem, chcę się realizować, rozwijać i spełniać swoje marzenia. Za kilkanaście lat mogę żałować, że nie zrobiłam czegoś.  Zdaję sobie sprawę, że przesadzam z tą edukacją, dlatego postanowiłam, że zmienię mój sposób nauki, tak aby mieć czas na obowiązki, na rozrywkę i chwilę wypoczynku.
Czy wy też macie tyle nauki ? Obowiązków ? Jak Wy radzicie sobie z planowaniem czasu ? Jakie macie zdanie co do tego o czym napisałam ? Czekam na waszą opinię.
Chciałabym zmienić również sposób w jaki będę prowadzić tego bloga. Ostatnio zdałam sobie sprawę, że moje posty są zbyt monotonne, może czasami nudne... Teraz chcę się bardziej otworzyć, pisać o moich odczuciach, przemyśleniach. Chcę WAS lepiej poznać, dlatego zostawiajcie w komentarzach linki do swoich blogów oraz innych stron (instagram, tumblr, photoblog, flog itd.). Chętnie je odwiedzę. Oprócz tego pragnę częściej do Was pisać. Myślę, że notki będą pojawiały się 2 razy w tygodniu. Może określę dwa konkretne dni w których będą się pojawiać.
Zmiany zapowiadają się duże, mam nadzieję, że wszystko się uda.

 

13 komentarzy:

  1. Współczuję :) ŚLICZNE WŁOSY ♥
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pohika jak bardzo się cieszę,że znalazłaś czas na napisanie tego postu.
    Rzeczywiście długo musiałam na niego czekać,ale opłacało się.Co do
    poprzednich wpisów to uważam,że każdy z nich był ciekawy i interesujący.
    A propos zdjęcia są super fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!
    Ja też ostatnio miałam trudny czas, dużo nauki :(

    thecoolmint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że wróciłaś! podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam mam zasadę byle by zdac ! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w szkole na szczęście nie ma tylu kartkówek, sprawdzianów i tpd..
    Masz długie włosy *.*
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wisz masz dobry pomysł :) Jak sie ustali, ze w jakiś dzień bedzie się cos konkretnego robiło to zawsze jest lepiej, ludzie są wtedy bardziej sumienni :)

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, włosów to Ci zazdroszczę :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz włosyyy boskie.<33
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam! + proszę kliknij w baner sheinside na moim blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zdjencia dodajesz swietnie piszesz cós chciec wiencej obserwuje licze na rewasz + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie tutaj, będę częściej wpadać :))
    + Mam prośbę, klikniesz w banner choies na moim blogu ? Ja w zamian zareklamuję twój blog w następnej notce! <3
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam, że tylko ja miałam taki ciężki tydzień w szkole, a jednak nie. :)
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne włosy <3
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń