25 czerwca 2014

Remont



Witajcie Kochani ! 

Dużymi krokami zbliżają się wakacje. Już nie umiem doczekać się wolnych dni od szkoły, odpoczynku i przeróżnych rekreacji. Mam nadzieję, że wszystkie tegoroczne plany wypalą w 100%. Mimo wszystko trochę mi smutno, ponieważ w piątek będę się żegnać z moją klasą na dobre. Od września zacznę nowy etap w życiu rozpoczynając naukę w liceum. Myślę, że wybór dotyczący mojej przyszłej szkoły będzie dobry i że nie będę żałować tej decyzji.




W ostatnim czasie dużo się działo u mnie min. odbył się komers oraz trzydniowa wycieczka do Warszawy. Czy mi się podobało ? No cóż... było ok. Warszawa sama w sobie jest ładna, pomijając te wszystkie budowy. Niestety miejsce w którym mieszkaliśmy było okropne, no ale jakoś przetrwaliśmy te dwie noce. Najlepsze co mnie chyba spotkało w stolicy to poznanie Anety Zając. Jest to naprawdę sympatyczna i otwarta osoba. Ponadto wreszcie miałam okazję kupić macarons, ciasteczka, które robią furorę w internecie.




Oprócz tego w ostatnim czasie rozpoczął się remont w moim pokoju. Czekałam na to bardzo długo, a teraz jestem przeszczęśliwa, ponieważ wszystkie mebelki będą nowe a ściany odnowione. Z pewnością przedstawię Wam efekty całej metamorfozy oraz stworzę specjalne notki poświęcone temu tematowi np. room tour. Dzisiejszy post był luźny i spontaniczny mam nadzieję, że Was nie znudziłam :)

21 komentarzy:

  1. Ja też żegnam się z klasą i idę do liceum po wakacjach :) Czekam na zdjęcia nowego wyglądu pokoju ^^ http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, oby twój nowy pokój był taki jak sobie wymarzysz. Czekam na zdjęcie :*
    Zapraszam do mnie na nowy post
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile gazet. Ja też zbieram i mam sporo :)
    A zmian w pokoju jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pohika Twoje luzackie pozy i radosna twarz świadczą o tym,że
    rzeczywiście wakacje wkraczają pełną parą.
    Czekam na zdjęcia nowego pokoju.Życzę dużo sił w realizacji swoich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny ,pomysłowy wpis.Zdjęcia superowe,szczególnie to pierwsze.
    Czekamy na zdjęcia nowo urządzonego pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  6. JAKA KOLEKCJA ;P ładne converse <3
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem potrzebny jest taki remont. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dużo gazet, ciekawe ile zbierałaś :)
    Zapraszam do siebie: http://klaudiowa.blogspot.com
    i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejuuuuuuuuuuuu to czekam na room tour! <3 mi Warszawa średnio się podoba, jest przereklamowana ;/
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na zdjęcia nowego pokoju :) Powodzenia w realizowaniu planów.
    Dodaję do obserwowanych i tym samym zapraszam do siebie.

    essence-of-thoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w realizacji wakacyjnych planów
    Pierwsze zdjęcie świetne :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w te wakacje będę miała remont. Też niestety jutro żegnam się z klasą i ruszam do liceum. :(

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chcę remont!! :) Zazdroszczę! :)
    Pozdrawiam, Karolina

    thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsze zdjęcie jest najlepsze, masz ładne włosy *.* i powodzenia w nowej szkole! :)
    zapraszam :) krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie wygląda podłoga w gazetach ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wlasnie dzisiaj ostatni raz widzialam sie z klasa :c fajny post! Jestem ciekawa jak bedzie wygladal twoj pokoj :)
    Alwaysandforeverjustme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również idę do liceum :)
    Uwielbiam oglądać room tour, więc nie mogę się doczekać :D

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze przez 2 lata będę widzieć się z moją klasą ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zanudziłaś ;) Ja w tym roku również rozstawałam się z moją klasą... Myślałam ,że bardziej to będę przeżywać ,jednak podeszłam do tego kompletnie na luzie.
    http://doceniaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. czekam na zdjęcia po remoncie ;) uwielbiam takie posty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. wow ile gazet świetne zdjecia :)

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/ ♥

    OdpowiedzUsuń