25 sierpnia 2014

Moja historia zwiazana z blogowaniem



Moja historia z blogowaniem zaczęła się w bardzo młodym wieku. Miałam może 7 lat kiedy wstawiłam mój pierwszy wpis do sieci. Wtedy chciałam zasłynąć poprzez udostępnianie różnych obrazków, zdjęć i gifów. W późniejszych latach powstawały kolejne blogi. Ich tematyka była typowa dla małej dziewczynki: Witch, Nie ma to jak bliźniaki, Czarodzieje z Waverly Place, H2O wystarczy kropla itd. - niezwykle interesująca lektura -.- Oczywiście jak pewnie się domyślacie żywotność takiej strony nie była długa... maksymalnie trzy dni, ewentualnie tydzień. Potem albo została przeze mnie usunięta albo pozostawiona w samotności do wyginięcia. Po kilku latach w końcu nadszedł czas na coś bardziej poważnego. Moją inspiracją była Kasia Tusk i jej lifestylowy blog. Chciałam stworzyć coś podobnego, dlatego rok temu założyłam stronę o takiej właśnie tematyce. Wgłębiając się coraz bardziej w blogosfere natrafiłam na blogspot, witrynę, której wcześniej nie znałam. Postanowiłam zaryzykować i przenieść mojego bloga właśnie tam. Nigdy nie żałowałam tej decyzji. Dzięki bloggerowi poznałam wiele dziewczyn, które mają podobne zainteresowania i pasje oraz, które chcą się tym wszystkim dzielić ze swoimi czytelnikami.






Z racji, że zbliża się rok szkolny, chciałabym zorganizować w kolejnym poście TAG. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zadacie kilka pytań w komentarzach. Chodzi mi np. o takie: Jakie są Twoje sposoby na naukę? Ile czasu poświęcasz na naukę? itd. 

25 komentarzy:

  1. Mój pierwszy blog był na onecie o tematyce (tak jak napisałaś) "typowej dla małej dziewczynki" :)
    Teraz prowadzę swojego trzeciego bloga i jestem bardzo zadowolona z moich osiągnięć ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jest mieć takie swoje kolejne doświadczenie w życiu, w tym przypadku jest to blogowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój pierwszy blog był o MovieStarPlanet XD

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchaj, ja taki post planuję już od ponad roku, ale nigdy nie mogę się do niego zabrać!
    Bardzo fajny post, ładne zdjecia, a moja tematyka bloga w przeszłości to nadal był lifestyle, ale taki, typu "zjadłam kluski i idę na tańce" haha :)
    Pozdrawiam,
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam za sobą ok. 5 blogów.., też nie były zbyt ambitne, mało dopracowane, nie potrafiłam się do tego zabrać. Myślę, że teraz jest dla mnie odpowiedni czas na takie zajęcia ;)

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia :) przy okazji pytanie: jak godzisz prowadzenia bloga z nauką? Blog pochłania dużo czasu i przygotowania, a nauka ?

    kapuczinko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też na początku miałam bloga z różnymi obrazkami. Później jakieś pojedyncze blogi "podobne" do tego co mam teraz, no i na samym końcu ten, który prowadzę już jakieś 1,5 roku :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam za dwa linki do bloga, pomyłkowo :)

      Usuń
  8. To fajne, że masz takie doświadczenie! :)
    Dziękuję za komentarz, obserwuję http://mypositivediary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moją inspiracją nie byla osoba tylko bardziej chec pisania i wtedy zobaczylam ze jest cos takiego jak blog hehe
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na początku lubiłam oglądać zdjęcia więc sama też je wrzucałam ale z czasem polubiłam pisanie długich przemyśleń i tak zostało :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Jeżeli zaobserwujesz powiadom mnie o tym ;-)
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo fajnego bloga :)
    śliczne zdjęcia! :3
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia :)
    Jakiego przedmiotu uczy Twój ulubiony nauczyciel?
    Jaki jest Twój sprawdzony sposób na naukę?
    Twój ulubiony przedmiot?
    Muzyka vs. Plastyka?
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakbyś miała uczyć jeden dzień w twojej szkole, jaki przedmiot byś wybrała?

    http://szalonyswiatmiski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę,że tym razem udało Ci się stworzyć ciekawy,nteresujący
    blog i to o różnej tematyce.Zawsze czekam na nowe wpisy z
    zainteresowaniem-co też tym razem fajnego zaprezentujesz?
    Super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Napisz w komentarzu: "Obserwuję".
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne miejsce;)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie piszesz, masz ciekawe zdjęcia i wyglądasz mi na sympatyczną osóbkę. A pytanie brzmi: Czy z nowym rokiem szkolnym masz już zaplanowane nowe cele do zrealizowania? drugie pytanie: Jaka szkoła Ci się marzy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :)
    http://ula-ulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też tak zaczynałam blogowanie :DD
    Obecnie to moj chyba setny blog :D
    Mam nadzieję, że ostatni :DDD

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia ;-)
    Czy kiedykolwiek ściągałaś?
    Zapraszam! Nowiutki post z serii "Back to school"

    http://fashion-is-on.blogspot.com/2014/08/back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację?
    ----------------------------------------
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój pierwszy blog był o psach. Nawet jeszcze jest w sieci ale wgl już na niego nie wchodzę. ;D
    Ładne zdjęcia.

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również zaczęłam przygodę z blogowaniem już jako mała chyba także siedmioletnia dziewczynka :) Blogowanie to naprawdę świetna sprawa i dziś stanowi nieodłączną część mojego życia. Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy post i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń