2 września 2014

Back to School


Witajcie Kochani!

Dziś przychodzę do Was z postem z serii Back to school. Niestety zaczął się rok szkolny, za niedługo rozpoczną się kartkówki, sprawdziany i przede wszystkim nauka. Ani trochę nie cieszę się z tego faktu, bo przecież kto lubi się uczyć? Chyba każdy chciałby, aby wakacje trwały dłużej - te zdecydowanie były za krótkie! hihi, zresztą jak każde, no ale cóż tak już było jest i będzie. Każdy z nas prędzej czy później musi przez to przejść. Z racji, że już od początku sierpnia w sklepach można było zauważyć różne artykuły szkolne, zaopatrzyłam się w kilka z nich. To jest chyba najlepsza czynność jaka może spotkać ucznia - zakupy. Ja osobiście uwielbiam kupować nowe zeszyty, akcesoria i przybory. Przynajmniej trochę motywują mnie przed rozpoczęciem szkoły. Wy też tak macie?
Wszystkie rzeczy znajdujące się poniżej postaram się opisać. Podam cenę i miejsce zakupu. Serdecznie zapraszam do czytania. Jeżeli chodzi o TAG, o którym wspominałam w poprzednim poście pojawi się on 6 września. Póki co możecie jeszcze zadawać mi pytania związane ze szkołą. Liczę na waszą kreatywność i ciekawe pomysły :)

 ZESZYTY



W tym roku zaopatrzyłam się w zeszyty z OXFORDU. Dopiero od dwóch lat jestem ich posiadaczką i z czystym sumieniem mogę je polecić każdemu. Bardzo dobrze się w nich pisze, a w dodatku mają ładne okładki. Wygodny notatnik to podstawa, bez niego uczeń nie może prawidłowo funkcjonować. Miałam szczęście gdyż udało mi się je kupić w promocji za 2zł (60 krtk.) w realu! Byłam zaskoczona ta ceną, ponieważ normalnie to kosztują powyżej 3zł.      


NOTATNIKI


Myślę, że takie małe notatniczki to super sprawa. Szczególnie jeśli chcemy zapisać ważne terminy np. kartkówek czy sprawdzianów.  Ja używam je również do nauki słówek z angielskiego lub niemieckiego. Uwierzcie mi, że bardzo dobrze się sprawdzają do takich banalnych spraw. Oba zostały zakupione w empiku w cenie ok. 5zł za każdy.


PIÓRNIK


Kokon z firmy Herlitz. Zakup w 100% udany. W tym piórniczku zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Od tygodnia jestem szczęśliwą posiadaczką tego cudeńka i nie opuszczam go na krok. Zakupiłam je w Kauflandzie za około 25zł.


DODATKI


Jeżeli chodzi o wnętrze piórnika to w tym roku postawiłam na minimalizm. W gimnazjum mój piórnik pękał w szwach. Miałam mnóstwo mazaków, kredek i cienkopisów. W tym roku zakupiłam długopis 4w1. Jestem z niego bardzo zadowolona! Oprócz tego posiadam korektor, linijkę, gumkę i zwykły długopis. Większość została zakupiona w realu (wyjątkiem jest długopis z firmy Parker i  gumka z księgarni Matras)


CIENKOPISY I ZAKREŚLACZE

        

Zdecydowanie must have każdego ucznia (który lubi mieć kolorowo w zeszytach). Ja absolutnie należę do tej grupy osób. Czym byłyby notatki bez cienkopisów i zakreślaczy? Kolory wyraziste i rzucające się w oczy? To jest to! Trochę nazbierało mi się ich w przeciągu dwóch lat. Niestety nie podam Wam konkretnych cen, ani miejsca ich zakupu, ponieważ nie pamiętam tego. Jednak polecę Wam suche zakreślacze w sztyfcie! Mówię Wam super sprawa! Bez tego ani rusz :)


KARTECZKI SAMOPRZYLEPNE


Troszkę się ich nazbierało... Pierwszy raz w tym roku tak zaszalałam z karteczkami samoprzylepnymi, ale jestem pewna, że wykorzystam je w 100%. Myślę, że sprawdzą się jako przypomnienia do kartkówek i sprawdzianów. Ponadto pomogą mi w nauce słówek. 


TECZKI


Bardzo przydatne rzeczy. Szczególnie jeśli chcemy coś przetransportować ze szkoły do domu. W takich teczkach przeważnie przechowuję wypracowania, kartkówki, dokumenty i notatki. Zakupiłam dwie z gumką (zielona - Biedronka, czerwona - Real) i jedną na takie zamknięcie - fachowo to się chyba nazywa skoroszyt zaciskowy czy jakoś tak. Na drugim zdjęciu widać koszulkę z zaciskiem i taką kopertę z guziczkiem (real czena ok. 2zł - sztuka).


PLECAK


Na sam koniec chciałam Wam pokazać mój nowy plecaczek. Jest uroczy. Postawiłam na czarny kolor, ponieważ jest najbardziej uniwersalny i do wszystkiego pasuje. Fajne jest to, że jest bardzo zgrabny, może wydawać się malutki, ale jest dość pojemny. Zakupiłam go w sklepie CCC za ok. 129zł. 

Piszcie w komentarzach jak Wam minęły pierwsze dni w szkole i pamiętajcie o pytaniach :)

14 komentarzy:

  1. fajne przybory :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piórnik jest przeeeeeśliczny :) i zeszyty z oxford są fajne :)
    mmadzikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamówiłam taki sam piórniczek, tyle, że na allegro za 20 zł :)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny piórnik mam podobny i dałam koło 20 zł w Kauflandzie .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku kupiłam ten "słynny" piórnik z Empiku a'la pudełeczko i jest świetny! Ale twój również jest cudowny, baaaardzo dziewczęcy!
    Miałam taki plecak w zeszłym roku i niestety nie był za wygodny, mam nadzieję, że tobie będzie lepiej służył! :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  6. super ps u mnie konkurs na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczny piórnik! :)
    Świetny blog, obserwuję.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku *.* Ale uroczy piórnik <3

    Zapraszam na na mini loterię BEZ WSTAWIENIA BANERU! :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/2014/09/allepaznokciepl-mini-loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny plecak!
    jesli możesz to pokilkaj w kliki w poście :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-westside-93.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny plecak!:)



    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia, ciekawy wpis! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    /Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń