27 września 2014

Odpowiadam na wasze pytania!


Hey, hey!

Wrzesień zbliża się ku końcowi - jak ten czas szybko zleciał. Aż sama nie potrafię w to uwierzyć. Jeszczę przed chwilą denerwowałam się nową szkołą, nowymi ludźmi, nauczycielami... a teraz... już się zaklimatyzowałam w nowym miejscu, poznałam wspaniałe osoby i  dalej utrzymuję kontakt ze starymi przyjaciółmi. Czego tu więcej chcieć?  Ale nie o tym chciałam pisać. Dziś przygotowałam odpowiedzi na pytania, które zadawaliście mi w poprzednich postach. Chciałam Wam bardzo podziękować za waszą kreatywność i ciekawe pomysły :)  




Jak godzisz prowadzenia bloga z nauką? Blog pochłania dużo czasu i przygotowania, a nauka ?

Szczerze? To cały czas zmagam się z tym problemem. Samej mi jest trudno pogodzić naukę z blogiem. To prawda pisanie postów oraz ogólne przygotowywania pochłaniają duuużo czasu. Samo robienie zdjęć, obrobienie ich to już jest wyzwanie. Mi nie zawsze udaje się być regularną w pisaniu, tak naprawdę ostatnio to w ogóle mi to nie wychodzi, ale staram się wykorzystać każdą wolną chwilę, każdy moment. Jeżeli na przykład w weekend mam więcej czasu to wtedy tworzę posty "na zapas", czyli piszę w sobotę, a udostępniam w tygodniu. Myślę, że to jest stary i sprawdzony sposób. Z kolei jeżeli chodzi o różnego rodzaju pomysły to zapisuje je w notesiku lub telefonie, tak żeby nie uciekły z mojej głowy. 

Jakbyś miała uczyć jeden dzień w twojej szkole, jaki przedmiot byś wybrała?


Hm... ciekawe pytanie. Wydaję mi się, że wybrałabym WOK (Wiedza o Kulturze). Jest to przedmiot powiązany ze sztuką, plastyką i muzyką. Tak zdecydowanie ten przedmiot. Razem z uczniami stworzyłabym jakieś kreatywne prace plastyczne. Może rzeźby? Albo coś bardziej niespotykanego. Nauczyłabym ich rysować, tworzyć sztukę i oczywiście śpiewać. Dużo pomysłów miałabym na taką lekcję :)

Jakiego przedmiotu uczy Twój ulubiony nauczyciel?

Tak naprawdę to mój pierwszy miesiąc w nowej szkole, trochę trudno będzie mi wybrać ulubionego, ponieważ jeszcze poznaje wszystkich nauczycieli, ale jeżeli miałabym wskazać najlepszego to póki co była by to pani z WOS-u. Jest mega pozytywna i sympatyczna. Aż chce się jej słuchać na lekcjach.



Jaki jest Twój sprawdzony sposób na naukę?

Moim sprawdzonym sposobem na naukę jest zdecydowanie robienie notatek np. przed kartkówką czy sprawdzianem. Dzięki pisaniu też się uczycie! To naprawdę pomaga, a szczególnie osobą, które mają fotograficzną pamięć. Kolejnym fajnym i pewnie dobrze znanym sposobem jest robienie fiszek. Na jednej stronie piszemy słówko, a na drugiej znaczenie lub definicję. Ja dalej jestem na etapie poszukiwania ciekawych i sprawdzonych metod, także jeżeli znacie jakieś fajne to piszcie w komentarzach.

Twój ulubiony przedmiot?


Szczerze mówiąc to ja chyba nie mam ulubionego przedmiotu. Mogę tylko wskazać takie, które lubię. Jest to na na pewno j.angielski, WOS, biologia, chemia, matematyka :)


Muzyka vs Plastyka?

Niestety tych przedmiotów już nie mam w liceum i jest mi bardzo przykro z tego powodu. Jednak gdybym miała wybierać jeden z nich to zdecydowanie byłaby to plastyka! Obecnie mam w szkole WOK. Niby jest to przedmiot o sztuce ale to nie to samo co plastyka i muzyka.



Czy z nowym rokiem szkolnym masz już zaplanowane nowe cele do zrealizowania?

Trochę tych celów jest do zrealizowania. Jednym z nich jest przyłożenie się do przedmiotów, które będę mieć na maturze. Dodatkowo chciałabym nauczyć się języka hiszpańskiego i bardziej rozwijać moją pasję - malowanie.

Jaka szkoła Ci się marzy?

Tak naprawdę to podoba mi się moja szkoła taka jaka jest. I nic bym w niej nie zmieniła. Ewentualnie mogę szczerze powiedzieć, że marzy mi się aby było trochę mniej nauki i więcej wycieczek :)

Czy kiedykolwiek ściągałaś?

Jasne, że tak. Chyba każdy przynajmniej raz w swoim życiu ściągał. Staram się jednak nie narażać często nauczycielom, dlatego rzadko ściągam :)

7 komentarzy:

  1. Ja nie wiem, czy nie wybrałabym muzyki zamiast plastyki, pomimo tego, że kocham rysować- kocham też śpiewać ♥

    Byłabym wdzięczna z kliki ♥ MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za tak szczere i rzeczowe odpowiedzi.Na pewno
    skorzystam z Twoich sugestii i podpowiedzi odnośnie nauki.
    Zdjęcia super fajne.Zestaw ubioru trafiony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam zamiar się przyłożyć do nauki, ale odpuszczam to, co nie będzie mi potrzebne. Nauka w liceum ze wszystkiego to raczej marnowanie czasu.. W tym roku też uczę się hiszpańskiego, jednak na pierwszym miejscu oczywiście angielski. Marzą mi się studia za granicą. ;)

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog! dziękuję za odpowiedź! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na naukę? Nagrywaj w telefonie notatki, a potem idąc do szkoły zamiast słuchac muzyki-słuchaj tych notatek! :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjecia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń