4 października 2014

10 rzeczy, które lubie i 10 rzeczy, których nie znosze.



lubię malować i szkicować. Głównie portrety oraz ludzi. Jest to moja pasja, którą rozwijam od małego. Staram się doskonalić i ćwiczyć w tym co robię aczkolwiek nie zawsze mi wszystko wychodzi. 

X nie znoszę ludzi, którzy znęcają się nad zwierzętami, krzywdzą je, zostawiają w lesie albo wyrzucają z domu. Jakim trzeba być człowiekiem, żeby robić takie rzeczy?

lubię nurkować. Wtedy mogę poczuć się jak ryba w wodzie. Rafa koralowa, rybki, muszelki to jest mój żywioł.

X nie znoszę chodzić po górach. To zdecydowanie nie dla mnie. Będąc małą dziewczynką jeszcze jakoś znosiłam te męczarnie. Teraz już nikt mnie nie zmusi do wspinaczki.


uwielbiam pizze z ananasem. Mmm... pychota. Najlepsza pizza na świecie. Kto jeszcze nie próbował to serdecznie polecam!

X nie znoszę historii. Każda lekcja to dla mnie męczarnia. Byle przetrwać ten rok, ostatni rok z tym przedmiotem, później będzie tylko z górki HIS (Historia i Społeczeństwo) - jakoś dam radę.

lubię piec. W szczególności babeczki i ciasta.

X nie znoszę jeść ryb. Nie mam cierpliwości do tych wszystkich ości i ogólnie jakoś mi nie smakują. Błee...



lubię podróżować, zwiedzać nowe kraje i poznawać tamtejsze kultury i smaki

X nie znoszę mięty, a szczególnie wtedy kiedy jest dodawana do napojów i potraw.

kocham Hiszpanię. Trzy lata temu miałam okazję zwiedzić ten kraj. Marzy mi się ponowna podróż w to miejsce.

X nie znoszę fałszywych ludzi. Wiele razy zawiodłam się na tzw. "przyjaciółkach" i "koleżankach". Teraz jestem bardziej ostrożna, staram się najpierw dobrze poznać drugą osobę.


lubię zwierzęta. Kiedy widzę jakiegoś biednego pieska albo kotka od razu robi mi się go żal. Gdybym tylko mogła to przygarnęłabym wszystkie do siebie.

X nie znoszę żółtego sera. Jego smak zupełnie mi nie odpowiada. Nigdy za nim nie przepadałam i raczej już nie zmienię zdania.

lubię wyprzedaże. Kiedy tylko mam okazję i środki od razu wybieram się na zakupy. Wtedy jestem w stanie cały dzień spędzić w sklepie.

X nie znoszę się smarować kremami, a szczególnie latem na plaży. Później wszystko się do mnie przykleja.



lubię, będąc za granicą próbować tamtejszych przysmaków, słodkości i napojów. Zawsze ciekawią mnie te wszystkie nowości, których nie ma u nas w Polsce.

X nie znoszę owadów i robaków. Kiedy widzę jakiegoś na ścianie od razu panikuję i w błyskawicznym czasie ulatniam się. 

lubię oglądać filmy w szczególności dramaty. Jeżeli znacie jakieś godne polecenia to koniecznie piszcie w komentarzach.

X nie znoszę jak ktoś mnie do czegoś zmusza

8 komentarzy:

  1. W ciekawy i fajny sposób ujęłaś swoje upodobania
    i niechęci.Jesteś super na zdjęciach.Myślę,że i
    takie samo superowe jest Twoje wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesienna sesja zdjeciowa.
    Szczególnie fajne zdjecie 2,3 i 4.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię historię, ciekawi mnie to. Niestety jeśli chodzi o zapamiętywanie tych wszystkich dat..to już tak kolorowo nie jest.. :/

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za to nienawidzę pizzy z ananasami. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja lubię historie i ryby :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do historii jestem w tej samej sytuacji. Wielka męka, ale całe szczęście w przyszłym roku będzie lepiej. Ryb też nie znoszę. Właściwie to w ostatnim czasie zaczęłam jeść paluszki rybne, ale oprócz tego nie tknę.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam nurkować ♥ Woda to zdecydowanie mój żywioł!
    Strasznie podobają mi się Twoje buty *o*

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam żółty ser xd Nigdy nie jadłam pizzy z ananasem

    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń