1 listopada 2014

Nawyki


Witajcie Kochani!

Każdy z nas ma pewnie jakieś swoje nawyki. Niektóre są normalne a niektóre dziwaczne. Czasem się ich wstydzimy, a czasem nie mamy z tym problemu. Normalka. Wszyscy je mają, bez wyjątku. Takie drobne rytuały, od których nie można się uwolnić. Niektóre osoby wiele razy w ciągu dnia muszą umyć ręce, bo inaczej czuli by się niekomfortowo, inni z kolei po wyjściu z domu muszą kilka razy nacisnąć na klamkę, aby sprawdzić, czy drzwi są zamknięte. Heh, czasem się zastanawiam jak to jest, że można się uzależnić od własnego zachowania. Trochę dziwnie to brzmi, ale rzeczywiście tak jest. Coś niezwykłego, a jednak normalnego. Dziś przedstawię moje nietypowe nawyki. Mam nadzieję, że Wy również podzielicie się ze mną swoimi przyzwyczajeniami w komentarzach :)




 Wstając rano z łóżka najpierw muszę umyć zęby, a dopiero później idę jeść śniadanie. Wiem, że powinno być odwrotnie, no ale cóż...


 Gryzę napoje gazowane, zupę i wszystko co jest gęste


 Przed snem koniecznie muszę się napić


 Zawsze sprawdzam kilka razy czy drzwi wyjściowe są zamknięte


 Przed snem zawijam kołdrę tak aby nogi były całkowicie zakryte ze wszystkich stron




 W zeszycie notatki muszą być kolorowe - inaczej nie umiem się dobrze ich nauczyć


 W sklepie, zawsze idę do ostatniej przymierzalni


 Zawsze śpię na lewym boku


 Często myję ręce


 Gdy tylko słońce schowa się za chmury, nie wchodzę do wody. Wtedy mam wrażenie, że musi być lodowata


 Będąc na zakupach nie biorę pierwszego produktu z półki


 Podczas snu jestem całkowicie przykryta - dosłownie!


6 komentarzy:

  1. Ja od momentu kiedy koło mnie chodził wielki pająk, za każdym razem, gdy wchodzę do pokoju patrzę na każdą ścianę, bo boję się, że gdzieś jest pająk x.x

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze jak wchodzę do sklepu to szukam części z przecenami, a jak tam nic nie znajdę to dopiero szukam czegoś dla siebie w tej zwykłej części ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam na twoim blogu. :)
    Ja jak jestem na zakupach to robię podobnie. :)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację,że każdy człowiek ma swoje nawyki.Ja również.Muszę
    np.zawsze przed snem sprawdzić dokładnie czy dobrze
    zamknęłam drzwi.A tak odnośnie sesji,ktora zaprezentowałaś
    to superowa.Fotka 3 jak jakiś obraz,a 4 najfajniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, każdy ma takie nawyki na które czasem już nie zwraca uwagi ;) ja np. ciągle gryzę kolczyk w języku, zawsze musze mieć pościelone łóżko itd itd ;)

    http://jaasiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja obsesyjnie myję i smaruję kremem ręce, kiedy zachodzi słońce boję i nie lubię wchodzić do wody, bo wydaje mi się, że do brzegu i bliżej powierzchni wypływają różne węgorze, szczupaki itp. haha, kiedy idę spać zawijam zawsze stopy w kołdrę. nawyki to śmieszna sprawa.

    OdpowiedzUsuń