16 grudnia 2014

Świąteczne DIY - białe śnieżynki


Hejka Kochani!

Dziś przychodzę do Was z DIY. Tak się cieszę, że w końcu udało mi się przygotować tą notkę. Do jej udostępnienia zainspirowała mnie Kasia to właśnie na jej blogu ujrzałam pierwszy raz takie śliczne, białe śnieżynki z papieru. Od razu wiedziałam, że muszę się nimi podzielić z moimi czytelnikami, zwłaszcza, że nie są trudne w wykonaniu. Ozdoba ta jest idealna na choinkę, jako gadżet świąteczny czy nawet jako dodatek do stołu wigilijnego, dlatego zachęcam wszystkich do samodzielnego wykonania takich śnieżynek. Mam nadzieję, że wpis przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojej krótkiej instrukcji.




Co nam będzie potrzebne?

- duże nożyczki
- małe nożyczki
- sznureczek
- wydrukowany wzór śnieżynki 
(znajdziecie go na blogu Kasi)




1) Na początku zginamy kartkę w taki sposób aby otrzymać cztery równe kwadraty




2) Następnie zginamy kartkę po przekątnej kwadratu, uzyskując takie zgięcia




3) Kolejną czynnością będzie złożenie kartki w trójkąt




4) Składamy trójkąt na pół



5) Wycinamy, rozkładamy i GOTOWE! 


18 komentarzy:

  1. Świetny efekt w prostym wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze mam problem ze złożeniem robię to źle i nie wychodzą :(

    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny blog obserwóje licze na rewaś ale jeśli nie chceś nie musisz

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię robić ozdoby tym sposobem, mam taką książkę dla dzieci z różnymi ozdobami na każdą porę roku i też jest sposób na gwiazdkę z papieru własnie, w taki sposób :D

    Zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, genialny pomysł! *.* Zobaczę, może zrobię sobie takie śnieżynki i powieszę na oknie ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie umiałam wycinać śnieżynek z papieru, ale może w końcu mi się uda ;D
    Świetny pomysł! :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Spryciula!Ślicznie ci to wyszło.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mega pomysł, nie wpadła bym na to. Niby zwykła gwiazdka z papieru ale naprawde dodaje tego uroku świąt! spróbujemy wykonać, hhe!

    Życzymy wesołych świąt! ❄
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dzieciństwa uwielbiam takie śnieżynki! Zawsze robię ich bardzo dużo i wieszam wszędzie gdzie popadnie :D

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kiedyś takie robiłam haha ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś w przedszkolu robiłam podobne ale chyba nie takie ładne :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie potrafiłam zrobić takich gwiazdek, post bardzo mi pomógł :D

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszła bardzo ładnie :) Pamiętam jak ja takie robiłam.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. niezwykle precyzyjna i sliczna ta snieżynka,muszę
    wydziergać nożyczkami taką samą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajna ta gwiazdeczka,może uda mi się
    taką wyciąć,gratuluję dokładności i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Już teraz wiem, jak w końcu zrobić śliczną śnieżynkę! Masz bardzo ciekawy blog i przydatne tematy, które inspirują!

    OdpowiedzUsuń