4 stycznia 2015

Blogowe podsumowanie 2014 roku


Hejka Kochani!

Rok 2014 był przede wszystkim pełen nowych przygód. Nie mogę powiedzieć, że był najlepszy w moim życiu, ale również nie najgorszy. Zdarzyły się wzloty jak i upadki. Poznałam wielu nowych ludzi, nawiązałam nowe znajomości, dostałam się do wymarzonego liceum, doczekałam się remontu mojego pokoju, zmieniłam wygląd zewnętrzny i osiągnęłam satysfakcjonującą wagę. Na pewno w mojej pamięci pozostanie wiele miłych wspomnień.
Jeżeli chodzi o blogowanie to nie był to rok gigantycznych osiągnięć. Jednak zyskałam wielu nowych, prawdziwych czytelników, poznałam sporo wspaniałych blogerek, całkowicie zmieniłam wygląd bloga, założyłam instagrama, zmieniłam sposób pisania postów oraz odkryłam nowe możliwości związane z blogowaniem. Chciałam Wam serdecznie podziękować, że zawsze jesteście przy mnie i mnie wspieracie. To dla mnie wiele znaczy. Jesteście takim akumulatorem, który napędza mnie do dalszych działań :*

Moim celem na ten rok była większa aktywność na portalach społecznościowych. Już dziś założyłam konto na ask.fm. Serdecznie wszystkich zapraszam do zadawania pytań: http://ask.fm/pohipaula


16 komentarzy:

  1. Świetne podsumowanie :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo świetne podsumowanie roku 2014.
    Widać,że planujesz swoje zycie i dążysz do
    osiągnięcia pełnej realizacji.Gratuluję i życzę szczęśliwego
    2015 roku jak i spełnienia wszystkich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podsumowanie :)
    Bardzo ładne zdjęcia! ♥

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś z Krakowa czy byłaś tam na wycieczce? :) Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem :) Pojechałam tam na jeden dzień.

      Usuń
  5. A ja wraz z przyjściem Nowego Roku założyłam Insta. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem, ale jestem jakaś dziwna i to strasznie.. bo dla mnie z nadejściem nowego roku nic, a nic się nie zmienia, są to normalne dni, tak jak zywkle :/ i to jeszcze dni, które przelatują mi przez palce :( do tego w ogóle nie czuję, że jest już styczeń, nowy rok...
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz wejdę na twojego aska ! :)

    http://zulka-zuuulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne podsumowanie i sliczne zdjecia
    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne i ciekawe podsumowanie, Kraków <33
    http://miooodziablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też poznałam w poprzednim roku kilka osób przez bloga, ale straciłyśmy kontakty ;/. Kraków to takie piękne miasto <3.

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  11. już myślałam, że ktoś jest z moich okolic :)
    super podsumowanie :)

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne :)
    sister-lenissa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń