24 stycznia 2015

Nie odkładaj na później


Hey, hey!

Dziś od dłuższego czasu spadł śnieg, z tego względu postanowiłam wykorzystać okazję i zrobić kilka zdjęć na bloga. Zazwyczaj kiedy miałam w planach wybrać się na "zimową sesję", a termin spotkania był już ustalony, to do tego czasu wszystko zdążyło stopić się, dlatego obiecałam sobie, że już nie będę odkładać tego typu spraw na później i wiecie co? W takim codziennym życiu również staram się przestrzegać tej reguły. Ile razy zdarzyło mi się, że zamierzałam zrobić coś nazajutrz lub w jakiś inny dzień, a potem albo zapominałam o danej sprawie albo już mi się nie chciało tego robić. Moim największym problemem jest niestety straszna skleroza, Wszystko muszę sobie zapisywać, gdyż mam tysiąc myśli, planów naraz a za chwilę wszystko traci się w mojej głowie i już nie umiem sobie przypomnieć tego co chciałam zrobić. Wy też tak macie? Jeżeli chodzi o naukę to wolę odrobić zadanie po przyjściu ze szkoły, a nie na przykład wieczorem, kiedy mój mózg jest kompletnie wyłączony. Wiele razy zdarzyła mi się też taka sytuacja, że miałam ochotę coś zrobić, w ostateczności tego nie zrobiłam, a później bardzo żałowałam. 


~ Bądź tu teraz ~

~ Nie ma potrzeby martwić się o jutro, skoro dostaliśmy dzisiaj ~

~ Ciesz się chwilą ~

~ Zacznij działać teraz. Idź naprzód i zabierz się za rzeczy, jakiś chciałbyś dokonać zanim umrzesz

19 komentarzy:

  1. Zdjęcia mają niesamowity klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się słabościami ,o których piszesz w poście.
    Myślę,że wszyscy tak mają.Jeśli chodzi o Twoja sesję zdjęciową
    uważam,ze jest pełna wdzięku i charakteru.Widoki w tle mają
    styl i niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
  3. te zdjęcia są po prostu nieziemskie, dobrej jakości i jeszcze ten padający śnieg! Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zima zima :3 jest klimat! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja i superowe ujęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też sypnęło śniegiem, wreszcie ten klimat :) Świetne zdjęcia.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć masz bardzo ładny blog. Co powiesz o wzajemnej obserwacji? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi w kom. że teraz moja kolej. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjencia

    Zapraszam na mojego bloga jeśli się spodoba zapraszam do obserwacji .
    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dzisiaj jest maaasa śniegu :D Mam nadzieję, że zostanie długo :3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na szczęście pozbyłam się już nawyku zostawiania wszystkiego na ostatnią chwilę i teraz to już nawet lekcje odrabiam w piątki :D

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. też teraz mam śnieg i jeszcze bardzo szczęśliwa z tego powodu! :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety odkładam wszystko na później, co wiąże się ze zdenerwowaniem i złością na siebie. Śliczne zdjęcia! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. w niektórych sprawach mówię sobie " zrobię to teraz, to potem będę miała wolne", a z innymi jest zupełnie na opak. odkładam i odkładam co oczywiście działa na moją niekorzyść. trudno przezwyciężyć lenistwo.
    masz bardzo ładne zdjęcia.
    trzymam za ciebie kciuki w "blogu roku".

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia w konkursie'Blog roku 2014'".Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki w konkursie BLOG ROKU 2014! Masz ciekawy blog i zasługujesz na nagrodę!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post śliczne zdj :)
    Obserwuje licze na to samo :) :)

    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń