5 lutego 2015

A kto to taki?

Cześć! Tym razem nie pisze do Was Paulina, ale ja, Zuzia z bloga dziennik-zuuzu.blogspot.com Za pewne niektórym z Was nie jestem znana z imienia, ale z ksywki, Zuuzu. Razem z Pauliną postanowiłyśmy, że obie chcemy nieco rozwinąć swoje blogi i spróbować czegoś nowego, więc rozpoczęłyśmy współpracę! :) Za pewne jeszcze nie raz tutaj o mnie usłyszycie, więc uprzedzając fakty, powiem kilka słów o sobie.
Jestem prawie 17-letnią dziewczyną mieszkającą w Warszawie. Chodzę do pierwszej klasy liceum o profilu bio-geo-ang i w przyszłości chciałabym zostać architektem krajobrazu. Na co dzień jestem uśmiechniętą, szczerą i otwartą osobą- rzadko możecie mnie zobaczyć smutną. Mam wiele zainteresowań: śpiewanie, pisanie bloga, fotografia... Jednak moją największą życiową pasją jest, jak można się domyślić, rysowanie. Poświęcam temu każdą wolną chwilę, ponieważ lubię dążyć do perfekcji. Tak, jestem perfekcjonistką, co widać po moim starannym przykładaniu się do każdej, nawet najmniejszej rzeczy.
Swojego bloga prowadzę 1,5 roku, jednak nie jest to mój pierwszy blog. Swoją przygodę z blogowaniem zaczęłam w wieku 11 lat chcąc spróbować czegoś nowego i mieć inne hobby niż wszystkie koleżanki w klasie. Niesamowicie wciągnął mnie świat blogosfery i od tamtej pory, blog cały czas mi towarzyszy. Możecie na nim znaleźć posty lifestyle, DIY, porady dotyczące designu bloga, stylizacje na różne okazje oraz posty tematyczne. Pisałabym również notki CIY, ale jeśli chodzi o pieczenie i gotowanie, to jestem kompletną ciamajdą ;) Mimo kilku chwil zwątpienia, nie poddaję się i dalej prowadzę bloga, na którego teraz serdecznie chcę Was zaprosić! >klik<

FOTOGRAFIA:
MODA:
LIFESTYLE:
DIY:
Jeśli zauważyliście obie bierzemy udział w konkursie na Blog Roku 2014. Startowałyśmy do kategorii "Dla nastolatków", ale zostałyśmy przeniesione do kategorii "Lifestyle". Było by nam bardzo miło, gdybyście zechcieli zagłosować na nasze blogi. Koszt sms'a to 1,23zł, a pieniądze idą na konto fundacji Dzieci Niczyje, więc głosując, jednocześnie możecie pomóc :)
Głos na mój blog: SMS o treści D11617 pod numer 7122
Głos na blog Pauliny: SMS o treści D11476 pod numer 7122

14 komentarzy:

  1. Fajne są takie wymiany postów, można poznać nowe blogi :)
    Chętnie zajrzę.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/2-february.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie widziec cie na tym blogu

    Zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie,że postanowiłyście współpracować.Jestem pewna,że
    wytwór Waszej wspólnej zabawy będzie interesujący tym
    bardziej,że jak widać macie wspólne zainteresowania i ambicje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy pies! Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię twojego bloga <3 Powodzenia w konkursie ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię bloga Zuzi ;) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie, że postanowiłyście współpracować. Jestem pewna,
    że w krótkim czasie będziemy mogli zobaczyć ciekawe efekty
    Waszej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie ,że zaczęłyście ze sobą współpracę. Najważniejsze ,że blogi na tym skorzystają i twojego bloga znam :)

    http://weronikachojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Już zaglądam na Twojego bloga. Powodzenia w konkursie! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń