1 lutego 2015

Biały puch


Hello!

Moi Kochani z dniem jutrzejszym rozpoczynam wyczekiwane ferie. Wierzę, że uda mi się zrealizować wszystkie plany na ten czas. W związku z tym, że będę miała dużo czasu spodziewajcie się porządnej dawki postów. Posiadam już sporo pomysłów na nowe notki i cały czas myślę nad kolejnymi. Poza tym jak pewnie część z Was zauważyła biorę udział w konkursie "Blog Roku 2014". Początkowo zapisałam się do kategorii "Blogi Nastolatków", jednak Komisja Konkursowa zadecydowała o przeniesieniu mojego Bloga do kategorii "Lifestyle". Decyzja o zmianie jest już ostateczna. Powiem Wam szczerze, że wolałabym być w tym pierwszym wariancie, ale niestety to nie ode mnie zależy, dlatego oczywiście się dostosuję do regulaminu. Koniecznie trzymajcie za mnie kciuki. Póki co zapraszam Was do obejrzenia zdjęć. Od dwóch dni jest taka piękna pogoda, że nie mogłam nie skorzystać z takiej okazji. Biały, puchaty śnieg plus piękne słoneczko to idealne połączenie i bardzo dobry czas na sesję zdjęciową :)
A Wy kiedy zaczynacie ferie? Również macie taką ładną pogodę za oknem?  


23 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę,że zapowiedziałaś większą dawkę postów.Lubię do Ciebie zaglądać.
    Jeśli chodzi o zaprezentowane zdjęcia ,to są cudne,pełne artyzmu,oddają tajemnice
    zimowego spaceru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wyszły naprawdę dobrze! Ferie to naprawdę świetny pomysł na sporą ilość postów. Ja niestety ferie spędze na praktykach, więc nie będę miała takiej możliwości :( Śliczna jesteś! :*

    Pozdrawiam! ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że bierzesz udział w konkursie na Blog Roku. Ja też chcę spróbować swoich sił i zgłosiłam się :)
    Śliczne zdjęcia! ♥ U mnie niestety nie dopisuje pogoda i prawie nie ma śniegu :/

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że bierzesz udział w tym konkursie.
    Świetne zdjęcia.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kamizelka ♥
    Wyglądasz świetnie :)

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjencia i fajny post zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ''ten czas'' gdy jest wolne i można zająć się blogowaniem na pełnych obrotach :)
    Życzę dużych osiągnięć w blogu roku :) Za moim oknem również pięknie :)

    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. mega zdjęcia <3 super futerko :)
    pozdrawiam :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, a za konkurs trzymam kciuki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna stylizacja. Powodzenia ;)
    Pozdrawiam :*

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz genialnie. Mamy nadzieję, że nie zmarzłaś ;) Trzymamy kciuk za ciebie i mamy nadzieję, że uda ci się !!!
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś idealna! masz wspaniały blog, ciekawie piszesz, masz super fotki!!!! Trzymam kciuki za Ciebie i Twój blog! powodzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję <3 Te futerko jest cundee :*
    Ślicznie byłaś ubrana.Notka naprawdę mi się podobała,fajnie piszesz :)
    Czekam na więcej kiedy następna notka ? :D
    Co powiesz na wspólną obserwację jeśli tak napisz mi lub zaobserwuj a ja na pewno się odwdzięczę <3 Pozdrawiam,cieplutko
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie brak śniegu, też właśnie zaczynam ferie :)

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło czytało się tego posta ♥ Czekam na kolejne!

    U mnie konkurs do wygrania bon do sheinside!
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zdjęcia i modny design.
    Życzę powodzenia w konkursie na Bloga 2014 r.

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny post! Super czapka :)

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie tu u Ciebie!

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń