3 lutego 2015

Blog Roku 2014


Kochani, dziś rozpoczęło się głosowanie na bloga roku 2014. Również postanowiłam wziąć udział w konkursie i sprawdzić swoje możliwości. Początkowo nie byłam przekonana co do udziału, ale w końcu pomyślałam sobie "raz się żyję". Spróbować zawsze można, a co z tego wyniknie - zobaczymy. Jednego jestem pewna, będę bogata o nowe doświadczenia i przede wszystkim kolejną przygodę :) Trzymajcie kciuki, a jeżeli lubicie mojego bloga i uważacie, że warto to zagłosujcie na niego. Będzie mi bardzo miło. Z góry dziękuję za wszystkie głosy.

 Głosowanie trwa do 10 lutego (wtorek) do godziny 12:00. Koszt SMS-a wynosi 1,23zł. Dochód z SMS-ów zostanie przekazany fundacji Dzieci Niczyje, która pomaga dzieciom doświadczającym przemocy. Pamięta, aby nie wstawiać w treść SMS-a spacji!

6 komentarzy:

  1. Ja już zagłosowałam,ponieważ myslę,że zasługujesz
    na uzyskanie uznania za ten blog,który jest ciekawy,porusza
    różne tematy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddałam glos na Ciebie,gdyż po pierwsze podoba mi się logo Twojego bloga,
    ciekawe są jego treści no i czywiscie profesjonalne zdjęcia.
    Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę powodzenia, ja nie głosuję na nikogo, bo niestety brak środków ;c ale życzę szczęścia ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z wakacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem anonimem, ale często wchodzę na Twojego BLOGA i uważam, że masz wspaniałe wpisy. Czuję się u Ciebie bardzo dobrze!!! plus za piękne logo na Twoim blogu widać, że jesteś twórcza :-) Oczywiście, że oddam głos na Ciebie i życzę dużo obserwatorów, komentarzy i wygranej w konkursie BLOG ROKU 2014! powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post

    Zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń