21 lutego 2015

POHIKA W BRAVO GIRL?!


Witajcie Kochani!

Dzisiejszy dzień jak codzień. Byłam u babci i dziadka, pojechałam na angielski, a następnie wybrałam się na zakupy. Po powrocie do domu wykończona weszłam na laptopa. Przeglądając swojego bloga ujrzałam w jednym z komentarzy gratulacje od Julii, blogerki, która również znalazła się obok mnie w czasopiśmie. Na początku nie dowierzałam. Że ja? Nigdy nie przypuszczałam, że mogłabym znaleźć się w rubryce BLOGOWISKO. Od razu poszłam do sklepu. I rzeczywiście byłam w gazecie. Szok! Stojąc w kolejce do kasy, nim się obejrzałam już była moja kolej, nie słyszałam nawet, że ekspedientka coś do mnie mówi. Heh, to musiało dziwnie wyglądać - pewnie sobie o mnie swoje pomyślała :) Dalej nie dowierzam w to co się stało. To dla mnie ogromny zaszczyt. Z tego miejsca chciałabym bardzo podziękować redakcji magazynu BRAVO GIRL, za wybór mojego bloga. Jestem najszczęśliwszą osobą na świecie. Gratuluję również pozostałym blogerkom, wasze blogi są wspaniałe i cieszę się, że mogłam znaleźć się obok Was!


16 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Zdecydowanie na to zasłużyłaś. :)

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje!

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJĘ!!!! Masz fajny blog!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pohika serdeczne gratulacje.Zasłużyłaś na
    to wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miło i ciekawie tu u ciebie i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/no-flex-zone.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję osiągnięcia! Też mi się takie marzy :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/sun-goes-down.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje;* też byłyśmy w tej gazecie;)

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow , naprawdę Gratuluję ! Szkoda , że nie czytam bravo. Gdybym dostała taką informację to pewnie nikt nie mógłby się przez chwilę ze mną dogadać :D

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow gratulacje!! Nie wiedziałyśmy, że można trafić do bravo jako blogger, to naprawdę duże wyróżnienia, na twoim miejscu skakałybyśmy z radości ;)
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!
    Zdecydowanie zasłużyłaś! :)
    Ja bym chyba nie wyrobiła z szczęścia. ;)
    Gratulacje, gratulacje i jeszcze raz gratulacje. :)
    PS. Może za pięć lat i o moim blogu będzie wzmianka? ;P Chociaż wątpię. xF

    Zapraszam: sage-servant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Bycie w gazecie musi być świetnym uczuciem :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog fajny post twój blog jest bardzo pozytywny zapraszam do mnie : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, zasłużyłaś, żeby tam trafić ;)

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń