22 lutego 2015

Rutyna naszym wrogiem


Czy zastanawialiście się kiedyś jak łatwo można popaść w rutynę? Tak naprawdę dzień w dzień robimy prawie to samo. Budzimy się rano, wstajemy z łóżka, myjemy zęby, jemy śniadanie, idziemy do szkoły, wracamy do domu i tak w kółko. Większość czynności robimy mechanicznie, z przyzwyczajenia. Ile razy zdarzyło mi się zrobić coś automatycznie, nie świadomie - aż ciężko zliczyć. Jak już się przyzwyczaimy do czegoś to później trudno jest od tego odejść. Rutyna to nic innego jak wprawa nabyta praktyką, tak naprawdę to my sami dopuszczamy do własnej monotonni. Czasem warto zrobić coś innego niż zazwyczaj na przykład rozpocznij dzień zupełnie inaczej: rób wszystko na odwrót. O co mi chodzi? Jeżeli jesteś praworęczna uczesz się, umyj twarz, zęby lewą ręka. Zawsze pijesz do śniadania kawę? Dla odmiany dziś zrób sobie herbatę. Bądź świadoma siebie. Przestań gonić. Słuchaj tego co dzieje się w Twojej głowie. Zrób świadomy wysiłek. Bądź odważna w zmianach!


27 komentarzy:

  1. Dopiero tym postem uświadomiłaś mi, w jakiej rutynie żyję.
    Chyba tylko ta sobota mnie jakoś z niej "wyrwała".
    Zrobię jak radzisz ;D
    Postaram się jakoś urozmaicić sobie życie. ;)
    Kocham twój blog. ;)
    sage-servant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili zapraszam do nowego posta: sage-servant.blogspot.com

      Usuń
  2. Jejku, śliczna stylizacja, napatrzyć się nie mogę! :)
    Wpadniesz do mnie? Dopiero zaczynam!
    Za każdy komentarz i obserwacje odwdzięczam się!
    http://likesvperman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, śliczna stylizacja, napatrzyć się nie mogę! :)
    Wpadniesz do mnie? Dopiero zaczynam!
    Za każdy komentarz i obserwacje odwdzięczam się!
    http://likesvperman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia :)
    olablogo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj rutyna jest straszna, czasami w nia wpadam.
    Ładna sukienka i śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rutyna towarzyszy mi, gdy chodzę do szkoły. Straszne uczucie. Świetne zdjęcia! :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. masz rację, rutyna wykańcza! piękna jesteś;*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia ! :*
    obs za obs ? :) Jeśli możesz to skomentuj mój ostatni post to bardzo ważne :* maron-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze staramy się robić wszystko by nie wpaść w błędne koło. To byłoby strasznie męczące i nudne. Za każdym razem kiedy wychodzimy na miasto idziemy do innego miejsca, wyznaczamy sobie nowe wyzwania i cele. To wspaniałe uczucie móc odkrywać świat z przyjaciółmi ;)
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tym postem uświadomiłaś mi,że rutyna jest moją
    niechcianą towarzyszką życia. Muszę trochę odskoczyć,
    aby się jej pozbyć. No, a sesja profesjonalna, tło
    śliczne, a Ty zachwycajaca.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog fajny post twój blog jest bardzo pozytywny zapraszam do mnie : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na 16 lat wyglądasz bardzo młodo jak byś miała 14 lat
    poza tym bardzo fajne posty dodajesz , tak na marginesie śliczna sukienka :-)
    spodobał mi się twój blog , może wspólna obserwacją ? ja już zaczęłam , czekam na ciebie
    pozdrawiam
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektórym rutyna nie przeszkadza...ja natomiast lubię szukac nowych zainteresowań. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W moim życiu nie ma czegoś takiego jak monotonia. Moje zainteresowania i praca a także to co robię w szkole po prostu to uniemożliwia ;) A tak z innej beczki to bardzo ładna sukienka ;D
    http://stoprocentwelny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, rutyna jest okropna przez nią popada się w nudę i zapomina się o tym co jet najważniejsze obserwuję i zapraszam do mnie :) http://spelniajsny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Tobą! ciekawy post! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, że zachęcasz do zmian i świadomego prowadzenia życia. Lepiej jak najwcześniej żyć w pełni świadomie niż w wieku 40 lat zorientować się, że ostatnie kilkadziesiąt lat robiło się dzień w dzień dokładnie to samo. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  18. No tak, ta rutyna jest troszeczkę denerwująca ;/
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia <3
    U mnie niestety nie ma śniegu i praktycznie go nie było :c

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja strasznie szybko wpadam rutynę, zazwyczaj gdy zaczyna się szkoła.
    Śliczna stylizacja i świetne zdjęcia.
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Nienawidzę rutyny, lubię jak dzieje się coś ciekawego. Na szczęście ostatnio sie nie nudzę :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/sun-goes-down.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji lub komentarza :)

    OdpowiedzUsuń