14 marca 2015

DIY: Room Decor


Hejka!

Dziś przychodzę do Was z zupełnie nowym postem dotyczącym dekorowania wnętrz. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam ten diamencik od razu wiedziałam, że muszę go zrobić. Efekt bardzo mi się spodobał, dlatego postanowiłam pokazać Wam jak przygotować coś takiego. Sposób wykonania jest naprawdę prosty i mało czasochłonny. Myślę, że fajnie jest czasem stworzyć coś samemu, aby później pięknie przystroić swój pokój i mieć niesamowitą satysfakcję, z tego że nam udało się. 


Co potrzebujemy?

- nożyczki
- kartkę z blogu technicznego A3
- klej
- kolorowe czasopisma

Sposób wykonania

Na początku wycinamy 23 trójkąty o bokach 6 cm x 8,5 cm x 6 cm. Warto zrobić sobie jeden szablon o takiej wielkości i przykładając do stron magazynów wycinać interesujące nas elementy. Na koniec przyklejamy fragmenty na kartkę A3 tak jak na zdjęciu. I Tyle! Proste prawda? 




22 komentarze:

  1. świetny pomysł, ja też chciałam taki zrobić, , ale teraz mam pokój z bratem i nie sądzę aby się zgodził

    doroooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wygląda ;o
    http://jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! ♥
    diamentoowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł!
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kategorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne DIY
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt cudowny. <3 Na pewno wykonam taką ozdóbkę w najbliższym czasie!.
    Uwielbiam posty DIV. :) <3

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie to wyglada !
    Obserwujemy ?

    Poklikasz w linki z Choies ?
    My-soul-my-thoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, to jest boskie!
    Myślę, że wycinanie 23 trójkątów może zająć trochę czasu, ale pomimo tego spróbuję to zrobić jak najszybciej! :D
    Ale moja siostra raczej nie pozwoli tknąć swoich gazet, więc może coś sobie wydrukuję albo kupię kilka gazet o zwierzętach. :)
    Nadal jestem zachwycona twoim wykonaniem! :)
    W konkursie wezmę udział z miłą chęcią, jeszcze tylko zerknę na warunki. :)
    sage-servant1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ty masz zdolności.Taka różnorodność trójkątów
    rzeczywiście zdobi pokój.
    Piękne cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł,a potem efekt wykonania cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealna dekoracja na białą ścianę.Świetnie to wygląda ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale super! :D Sama bym na to nie wpadła, może sama takie zrobię? :)

    Pozdrawiam! U mnie konkurs!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł!Koniecznie będę musiała go kiedyś wykorzystać :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. jeej jakie pomysłowe!! Świetne ;))
    Może wspólna obserwacja? Ja już zaobserwowałam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh, I’m so in love with your blog! So beautiful photos and interesting posts!
    Will be happy to see you in my blog!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny pomysł. Powiedz mi tylko czy naklejałaś toctylko czy jakąs folią to owinęłaś itp?

    ☼ Zapraszam na kolejny wpis na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycięte trójkąty przykleiłam na kartkę, nie owijałam folią :)

      Usuń