26 marca 2015

Muzyka też ma znaczenie!


Hey, hey!

Po chłodnych dniach w końcu nadeszła do nas wiosna. Na dworze z dnia na dzień robi się coraz przyjemniej. Czuć już pięknie, świeże powietrze, a na drzewach widać malutkie pączki, które tylko czekają na odpowiedni moment, aby się obudzić i pokazać światu. Momentalnie człowiekowi chce się gdzieś wyjść i spędzić czas na dworze.
Jednak dziś nie o pogodzie miałam zamiar pisać. Tematem postu jest muzyka, którą mogłabym puszczać bez końca. Nie chodzi mi tutaj o piosenki, których słucha się przez chwile czy tylko wtedy kiedy są hitem, ale o takie, które coś znaczą. W moich ulubieńcach znajduje się 10 takich utworów. Każdy posiada swoją własną historię, każdy coś lub kogoś mi przypomina, z każdym jestem w jakiś sposób związana. Myślę, że temu tematowi poświęcę jeszcze jedną notkę i wtedy opiszę Wam przeżycia oraz zdarzenia z nimi związane. Czy Wy również posiadacie piosenki, które są w pewnym sensie dla Was ważne?


1. David Guetta - When Love Takes Over (FeatKelly Rowland)



2. Beyonce - Halo




3. Elaiza - Is Ir Right!



4. Demi Lovato - Neon Lights


5. Calvin Harris - Summer



6. Christina Novelli - Concrete Angel


7. MAGIC SYSTEM - Magic In The Air Feat. Chawki



8. Lupe Fiasco & Guy Sebastian - Battle Scars


9. ALEXANDRA STAN - Lemonade




10. Ella Henderson - Ghost




10 komentarzy:

  1. tak, ja mam wiele takich piosenek
    najczęściej mam tak, jak jakieś piosenki są hitem to posłucham ich przez jakiś czas a potem mi się nudzą
    jednak mam takie piosenki (najczęściej jest to rap), które nie są jakieś znane i mało osób je słucha, a ja mogę je słuchać codziennie przez kilka lat :)
    świetny pomysł na zdjęcia
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka łagodzi obyczaje :-) super wpis! masz śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie słucham za często muzyki i lubię raczej te hity, piosenki Ariany Grande, Taylor Swift, Katy Perry. Uwielbiam także Indilę :) Pozdrawiam i zapraszam daily-life-basica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaprezentowałaś fajne utwory. Z przyjemnością ich wysłuchałam.
    Muszę stwierdzić,że całkowicie się przy nich zrelaksowałam,pomarzyłam
    oraz przemyślałam co niektóre nurtujące mnie problemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie ---> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są przesłodkie,muzyka też super,pozdrawiam,udanego weekendu :*
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bez muzyki nie wyobrażam sobie funkcjonowania ;o

    Serdecznie Zapraszam.
    ❀MÓJ BLOG-KLIKNIJ❀

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne zdjęcia, ja kocham słuchać muzyki,zwłaszcza przed snem
    mądrze piszesz :D
    oczywiście obserwuję ^^
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  10. great look :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń