21 marca 2015

Szpan i jeszcze raz szpan!


Witajcie Kochani!

Szpan i jeszcze raz szpan! W dzisiejszym świcie to zjawisko góruje wśród młodzieży. Nikt nie chce być gorszy od drugiego. Wszyscy pragną zaimponować innym swoim nietypowym sposobem bycia, zachowaniem lub ubieraniem się. Jednak czy to jest dobre? No właśnie... myślę, że każdy zna odpowiedź na to pytanie. Trzy lata temu kiedy rozpoczęłam naukę w gimnazjum, myślałam, że będzie ono spełnieniem moich marzeń, niestety okazało się totalną porażką. Szkołę tą tworzyła tzw. "elita". Osoby, które według własnego mniemania były idealne, które oceniały wszystkich od góry do dołu. Co rusz ktoś przychodził w nowych ciuchach, butach etc. Przecież nie wszyscy  muszą mieć markowe ubrania, aby modnie wyglądać i czuć się w tych rzeczach dobrze. Prawda? Szpanerstwo, snobizm to są słowa, które opisują wszystko. Kiedy rozpoczęłam naukę w Liceum, pierwsze miesiące były dla mnie szokiem. Ludzie w tej szkole byli życzliwi i uśmiechnięci! Jak to? Czy to w ogóle jest możliwe? - pomyślałam sobie. Nikt się nie wywyższa, nikt nie zazdrości, nikt nie chce Twojego nieszczęścia. Byłam naprawdę pozytywnie zaskoczona. Uważam, że tak powinno być wszędzie. A Wy czujecie się dobrze w swojej szkole? Mieliście do czynienia z takimi ludźmi?



14 komentarzy:

  1. Miałam takie osoby w gimnazjum. Dobrze, że to już za mną. W liceum jest o wiele lepiej. Poznałam tam bardzo pomocnych i miłych ludzi. Obrót o 180 stopni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety w budach tak jest ludzie dzielą się na grupiki elity .. nie podoba mi się to ale tak niestety jest
    Bardzo fajny temat wybrałaś bardzo mi się podoba i popieram. Jestem ciekawa jacy ludzie będą na mnie czekać
    w liceum ?? :)) haahh zapraszam serdecznie kochana do mnie :** http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mega kurteczka :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja teraz chodzę do gimnazjum, jakoś nie ma takich osób które oceniają, albo kilka w pierwszej klasie było ale się do tego czasu zmieniło

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodę się różnica między gimazjum a szkołą o niej jest naprawdę szkoująca. Chcodzę do 3 klasy gimazjum i dobrze wiem jak życie tam wyglada jedak również chodzę na zajecia dodatkowe do plastycznego liceum i życia tam jest cudowne, wszcy równi a nie podzielenie na to kim są twoi rodzince i gdzie się ubierasz.
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mieszkam za granica i chodzę teraz do takie 2 letniego gimnazjo-liceum i też jest tam taka "elita" x.x

    Obserwuję i zapraszam
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. mądry post :)
    zapraszam do mnie ----> vintageclothes11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Wpadłam tu dosłownie na momencik, aby poinformować Cię, że organizuje konkurs/promowanie u mnie na blogu. Jeśli masz ochotę wziąć w nim udział, to zapraszam:
    dariaa-blog.blogspot.com/2015/03/hey-there.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Pierwszy raz weszłam na Twojego bloga i już po tym poście mi się spodobał. Poczytam więcej i zaobserwuję :) Fajnie się czyta, po prostu super :) Zapraszam daily-life-basica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, od niedawna czytam twojego bloga (dowiedziałam się o nim z Bravo Girl) i bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prowadzisz świetnego bloga :) będę na pewno zaglądać częściej

    zapraszam♥
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cool look!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  13. I Like your blog very much! I found your posts very interesting! And also I like your beautiful photos! I know that blog requires much time, but keep doing it!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń