19 kwietnia 2015

Czy warto blogować?


Witajcie Kochani!

Będąc w blogosferze już blisko 2 lata obserwowałam jak sporo blogerek rezygnowało ze swoich blogów. Przyznam, że było mi przykro z tego powodu, ponieważ u niektórych byłam stałą czytelniczką. Tak naprawdę trudno stwierdzić dlaczego kończyły swoje tak wspaniałe przygody. Może przez rówieśników, może przez brak czasu, a może jeszcze z innych powodów. No cóż mimo wszystko pozostaje wewnątrz pustka i żal. Do czego zmierzam? Jeżeli kiedykolwiek zastanawiałeś/aś się nad tym czy usunąć swojego bloga, zastanów się kilka razy zanim to zrobisz. Wiedz, że są osoby dla których jesteś ważna i które czekają z niecierpliwością na Twoje posty. Nieważne czy masz 5 obserwatorów czy 500, 1 komentarz czy 100. Nie to się liczy. Jeżeli tworzysz coś z pasją, a nie dla współpracy i wkładasz w to całe swoje serce nie rezygnuj, nie poddawaj się. Nawet jeśli masz gorsze chwile pomyśl sobie, że każda blogerka kiedyś takie miała. Nikt nie jest idealny. Mnie również nachodziły zwątpienia, jednak nie umiałam tak po prostu skończyć z tym wszystkim. Jestem pewna, że prędzej czy później żałowałabym swojej decyzji. Obecnie nie wyobrażam sobie życia bez blogowania i bez Was - najwspanialszych czytelników na świecie!


A Wy mieliście kiedyś zwątpienia? Chcieliście usunąć bloga?

10 komentarzy:

  1. ja miałam chwile gorsze w blogowaniu, zawieszałam go, zaniedbywałam, ale w końcu uświadomilam sobie, że jest to to co kocham robić i nie wyobrażam sobie już życia bez bloga ;)

    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z SASSY OOTD ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz miałam chwilę zwątpienie i chciałam zrezygnować z bloga ale stwierdziłam, że bez niego moje życie znowu będzie nudne.

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie miałam może dlatego, że jestem tu 9 miesięcy i 20 dni, ale po prostu nie umię zrezygnować, chociaż nie idzie mi najlepiej

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam niestety zawsze czasu na bloga ale się staram jak najczęściej pisać. Blogowanie to piękna sprawa bardzo fajny szczery post moim zdaniem każda blogerka powinna go przeczytać.<33 Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;)
    zapraszam serdecznie do mnie z całego serduszka proszę cię o po klikanie w linki w ubraniach to dla mnie ogromnie ważne odwdzięczę się dobro do nas powraca :*
    Obs za obs ?? zapraszam serdecznie do mnie kochana :*
    http://nicole-500.blogspot.com/2015/04/paczuszka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja gdy prowadziłam sama bloga miałam takie chwile, przez co zawiesiłam go :) Ale teraz powróciłam razem z przyjaciółką. !. Blogowanie to cudowna sprawa! Dzięki blogu poznajemy nowych ludzi, mamy lepsze kontakty z ludźmi, otwieramy się i jesteśmy sobą :) Śliczne zdjęcia :*

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham blogować, jednak często coś się dzieje, że nie mam w ogóle inspiracji, nie wiem o czym pisać posty, jednak staram się tego nie zaniedbywać. W końcu jest to moją pasją i sprawia mi ogromną radość.
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś cudna na tych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne zdjęcia! Pasja to jest to!

    OdpowiedzUsuń