13 kwietnia 2015

25 rzeczy, z których jestem dumna


Hejka Kochani!

Niekiedy zdarza się, że w naszej głowie siedzą różnego rodzaju czarne myśli: tu coś nam nie wyjdzie, tego na pewno nie zdamy, o tym zapomnimy, a tu jeszcze wszystko pójdzie nie tak jak trzeba i będzie klapa. W takich sytuacjach kiedy jesteśmy naprawdę zdesperowani oraz załamani całokształtem, powinniśmy wziąć się w garść i przypomnieć sobie co nam się udało w życiu, z czego jesteśmy dumni. Grunt to zebrać w sobie odwagę i zamiast wyszukiwać złych rzeczy znaleźć te pozytywne.  Postanowiłam stworzyć własną listę z kwestiami, z których jestem dumna. Myślę, że warto mieć w zanadrzu taki spis, który w trudnych momentach będzie nas motywował do dalszych działań. 


1. W gimnazjum zdałam egzamin na kartę motorowerową.

2. Dostałam się do wymarzonego liceum.

3. Mam wspaniałą rodzinę.

4. Od 5 lat posiadam najcudowniejszego pieska na świecie.

5. Narysowałam kilka prac, z których jestem zadowolona.


6. Stworzyłam bloga, którego uwielbiam.

7. Znalazłam się w czasopiśmie Bravo Girl.

8. Jestem wyrozumiała dla wszystkich.

9. Lubię dzielić się moją wiedzą z innymi.

10. Mam marzenia i dążę do ich realizacji.


11. Umiem piec.

12. Lubię tworzyć DIY oraz CIY.

13. Oglądam seriale, z którymi jestem na bieżąco.

14. Mam dobre oceny z matematyki (walczę o piątkę na koniec roku szkolnego)

15. Inspiruję innych.


16. Umiem rozwiązywać sudoku.

17. W przeciągu roku schudłam ok. 10 kg.

18. Słodycze jem tylko dwa razy w tygodniu.

19. Staram się odżywiać zdrowo.

20. Mam piękny pokój.


21. Jestem dyskretna.

22. Umiem ruszać uchem (haha, tak uchem!)

23. Jestem spokojna.

24. Staram się być sprawiedliwa.

25. Jestem dumna, z tego kim jestem!


A teraz Wasza kolej! Z czego Wy jesteście dumni w życiu?

Wpadajcie na bloga Natalii ---> http://unusual-planet.blogspot.com/ 

15 komentarzy:

  1. Ja jestem dumna ze swoich ocen, z osiągnięć w konkursach, z tego,że jestem sobą..
    Jak schudłaś 10 kilogramów w ciągu roku? To znaczy, co konkretnie ćwiczyłaś? :)

    http://wiktoriabrzozowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie napiszę post poświęcony temu tematowi :)

      Usuń
  2. każdy powinien mieć taką swoją listę ja jestem dumna, z tego, że wygrałam konkurs matematyczny, z tego, że wygrywałam zawody z koszykówki, że mam bloga
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto być świadomym takich rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na pewno jestem dumna z bloga i z tego, ze nauczyłam się dążyć do realizacji moich marzeń!
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki spis warto mieć, trzeba doceniać to, co się już osiągnęło i nie przejmować się tym, że coś może pójść nie tak.
    Ja jestem dumna z tego, że wytrwale staram sie myśleć pozytywnie.


    doleczek-szczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pohika wydaje mi się,że zapomniałaś jeszcze wymienić,że potrafisz
    wybierac urokliwe miejsca do fotografii,no...i super sprawdzasz się w
    roli modelki.Świadczą o tym załączone zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Gratuluję, że tyle rzeczy osiągnęłaś! Bardzo zmotywowałaś mnie do tego, alby być z czegoś dumnym. Najważniejsze jest to, żeby być dumnym z siebie. Gratuluję, że prowadzisz zdrowy tryb życia, i że schudłaś 10kg! Może napisałabyś notkę na temat tego jak udało Ci się to zrobić? Np. jakie ćwiczenia robiłaś i co jadłaś. Pozdrawiam! <3
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie pojawi się taka notka :)

      Usuń
  8. Gratuluję Ci sukcesów. Uświadomiłaś mi, że warto sobie takie sukcesy przypominać. Ja jestem dumna z ocen, z osiągnięć w wielu konkursach i może z bloga, bo i tak mało osób na go wchodzi. Chociaż przestałam już być z niego dumna, nwm, czy to ma sens dalsze blogowanie. No cóż :( Ale jestem dumna z wielu innych rzeczy i fajny post. Jak Ci się udało schudnąć aż 10 kg? To nie do wyobrażenia. Pozdrawiam i zapraszam
    basiaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy się nie poddawaj. Uwierz w to co robisz i nie rezygnuj z tego. Blogowanie ma sens. Pamiętaj początki zawsze są trudne, ja też przez to wszystko przechodziłam :) Jeżeli chodzi o moją wagę to najbliższym czasie pojawi się notka dotycząca min. Twojego pytania.

      Usuń
  9. Gratuluję Ci sukcesów. Uświadomiłaś mi, że warto sobie takie sukcesy przypominać. Ja jestem dumna z ocen, z osiągnięć w wielu konkursach i może z bloga, bo i tak mało osób na go wchodzi. Chociaż przestałam już być z niego dumna, nwm, czy to ma sens dalsze blogowanie. No cóż :( Ale jestem dumna z wielu innych rzeczy i fajny post. Jak Ci się udało schudnąć aż 10 kg? To nie do wyobrażenia. Pozdrawiam i zapraszam
    basiaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Od czego by tu zacząć ? Piękny post i oczywiście świetne pomysły na urozmaicenie życia ( mówię tu o całokształcie bloga) . Od kąt Twój blog pojawił się w Bravo , zaczęłam go przeglądać i śledzić Twoje postępy . wykonałam już parę Twoich pomysłów na pokój (w tym diamencik ) . Pozdrawiam , i piękne zdjęcia :)) http://lausio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że śledzisz mojego bloga, jest mi naprawdę miło :)

      Usuń
  11. Jesteś niesamowitą dziewczyną! piękna, zgrabna, miła! Znalazłoby się więcej rzeczy dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń