28 kwietnia 2015

Ślad... Czy to takie ważne?


Każdy to przebywa w blogosferze z pewnością posiada kilka swoich ulubionych blogów. Są to nasi faworyci, od których z chęcią czytamy wszystkie posty i wyczekujemy na kolejne. Jednak mimo wszystko zdarza nam się nie pozostawić śladu po sobie. Dlaczego to jest takie ważne? Bez wątpienia każdy kto bloguje chciałby być doceniony i zauważony. Większość osób bardzo się stara i wkłada całe swoje serce w to, aby ktoś to wszystko przeczytał i ocenił (oczywiście nie w negatywny sposób). Myślę, że warto sprawiać ludziom przyjemność i uświadomić im, że to co robią jest ważne. Jeżeli macie jakiś swoich ulubieńców napiszcie im o tym. Uświadomcie im, że są przez Was dostrzegani. Czy to w postaci komentarza pod ostatnim postem czy nawet w wiadomości mailowej. To bez znaczenia. Ważne, że to zrobicie. Może akurat Twój tekst zadecyduje o dalszym prowadzeniu bloga danej osoby. Często początkujące blogerki nie są doceniane, mimo to, że prowadzą naprawdę dobre witryny. Mała pochwała, a może tak wiele. Zastanówcie się nad tym i powiedzcie mi co Wy o tym sądzicie? Pozostawiacie ślady po sobie na blogach, które lubicie?


9 komentarzy:

  1. Post pięknie napisany.
    Ja pozostawiam właśnie swój ślad. Często zaglądam w Twój kawałek internetu.
    Pozdrawiam,
    Amelia Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie zawsze pozostawiam po sobie ślad, może dlatego że czasami nie mam czasu

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja często zostawiam swój ślad na każdym blogu na który wejdę ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzka :) Pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze staram się przynajmniej komentować, dla mnie to w końcu chwila a wiem, jak taki krótki komentarz może ucieszyć ;)
    Bardzo ładne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze zostawiam ślad po sobie, jeśli mam coś do powiedzenia. Czasami po prostu nie mam co napisać, więc wtedy wolę sobie darować, niż napisać coś na przymus :) Śliczne zdjęcia!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja staram się prawie zawsze komentować, oczywiście zostawiać po sobie miłe komy :) Fajny post i temat. Jestem początkującą blogerką i jeszcze mało osób komentuje moje posty, co trochę smuci i wprowadza w zrezygnowanie, szczególnie, że się staram. Piękne zdjęcia, Twój to mój jeden z ulubionych blogów, mam go na pasku bocznym :) Pozdrawiam i zapraszam, nowy post.

    ♥♥♥Mój blog - klik!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz wiosnę w sercu! co do Twojego wpisu to masz rację. Cóż, nigdy nie należy tracić wiary, trzeba zawsze iść do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne teksty piszesz. Ja jeśli uważam, że coś jest fajne to steram się to w razie możliwości polubić, czy skomentować.
    Jednak jeśli coś mi się nie podoba jednak nie komentuję, ponieważ wiem, że może to komuś sprawić mega przykrość.
    Jest to prawda, że początkujące blogerki prawie zawsze są na początku właśnie nie doceniane, dlatego zapraszam na mojego bloga, bo ja właśnie jestem blogerką na początku swojej drogi.
    http://bizubynika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń