5 kwietnia 2015

Wesołych Świąt Wielkanocnych!


Święta to czas, który możemy spędzić w gronie najbliższych nam osób. Podczas dni nauki szkolnej nie zawsze mamy na tyle wolnego, aby móc porozmawiać z rodziną o tym jak na przykład nam minął dzień, co ciekawego się u nas działo. Myślę, że Wielkanoc jest odpowiednim momentem, żeby trochę pogawędzić i powspominać stare dobre czasy. Wykorzystajmy te chwile w rozsądny i pożyteczny sposób, a nie siedząc przed komputerem lub telewizorem. Zróbmy coś pożytecznego i pomóżmy mamie czy babci w przygotowaniach do uroczystego obiadu czy kolacji. Pozmywajmy naczynia lub posprzątajmy po posiłku. Z pewnością wywoła to uśmiech na ich twarzy :)

Chciałabym również życzyć Wam zdrowych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy, przepełnionych radością, miłością i wiarą. Niech Wielkanoc przyniesie Wam spokój i radość, z nadchodzącej wiosny. Pogody ducha i radości, z faktu Zmartwychwstania Pańskiego oraz smacznego jajka i mokrego dyngusa, w gronie najbliższej rodziny. Wesołego Alleluja!


15 komentarzy:

  1. wesołych świąt,śliczne ozdoby,

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ozdoby :) Wesołych świąt!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa..
    Święta to czas, w którym moja rodzina śmieje się i rozmawia.. a ja siedzę w pokoju. "Super!".
    sage-servant1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, piękne ozdoby! :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Tak, masz rację. Święta to czas, który spędzamy z rodziną. To jest w tym najlepsze. Warto się zmusić i wyjść z pokoju. Również Wesołych Świąt! :) Śliczne zdjęcia i bardzo ładne ozdoby <3
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń



  6. Chrystus zmartwychwstał. Prawdziwie zmartwychwstał. Z tego się cieszmy. Masz rację, trzeba spędzić w święta czas z rodziną. Życzę Tobie również Wesołych Świąt i mokrego DYNGUSA. Świetne ozdoby i zdjęcia. Pozdrawiam, dzięki za komentarz pod moim postem i zapraszam.




    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń



  7. Chrystus zmartwychwstał. Prawdziwie zmartwychwstał. Z tego się cieszmy. Masz rację, trzeba spędzić w święta czas z rodziną. Życzę Tobie również Wesołych Świąt i mokrego DYNGUSA. Świetne ozdoby i zdjęcia. Pozdrawiam, dzięki za komentarz pod moim postem i zapraszam.




    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne ozdoby i bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam <3

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssanderxxxxvv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. Zapraszam do mnie
    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń