16 maja 2015

CIY: Borówkowe śniadanko


Hejka!

Dziś znowu małe CIY. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię borówki amerykańskie, dlatego postanowiłam wykorzystać je przy tworzeniu mojego zdrowego śniadanka. Tym razem skorzystałam z jogurtu naturalnego. Początkowo jego smak nie za bardzo mnie przekonywał, wydawał się taki zwyczajny w porównaniu do truskawkowego czy jagodowego. Jednak wynalazłam w sklepie gęsty jogurt naturalny z Bakomy (teraz go nawet chyba reklamują w telewizji), który według mnie jest o wiele lepszy niż te rzadkie. Także polecam spróbować. Z owocami naprawdę świetnie się komponuje. Wracając do śniadania to bardzo rzadko pozwalam sobie na takie zdrowe pyszności. W ciągu tygodnia praktycznie nie mam czasu, ale kiedy nadchodzi weekend to od razu zaczynam kombinować. Hehe. A Wy co lubicie jadać na Wasz pierwszy posiłek? Odżywiacie się zdrowo? Lubicie tego typu rzeczy jak w dzisiejszym poście?


Co potrzebujemy?

- gęsty jogurt naturalny

- borówki amerykańskie

- musli

Sposób wykonania

Składniki przekładamy według uznania. Jeszcze na koniec chciałam dodać, że jeżeli ktoś nie lubi jogurtu naturalnego to może dołożyć do niego łyżeczkę miodu dla osłody lub zastąpić go smakowym danio :)


Snapchat: pohikablog

13 komentarzy:

  1. Jak przepysznie to wygląda, może kiedy będę miała czas, to zrobię sobie to. Pozdrawiam i zapraszam
    basiaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak przepysznie to wygląda, może kiedy będę miała czas, to zrobię sobie to. Pozdrawiam i zapraszam
    basiaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę taki zrobić jak znajdę trochę czasu ^^ Też uwielbiam borówki ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno sobie zrobię takie śniadanko :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super! Chętnie wypróbuje :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/be-original.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pysznie wygląda! Uwielbiam borówki, więc chętnie zrobię sobie kiedyś takie śniadanko ^^

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham borówki <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie eksperymenty, w kuchni nie ma miejsca na nudę! :)))

    Obserwuję i zapraszam do mnie na recenzję książki "Hopeless" i wiele innych :)

    http://myprettydress.blogspot.com/2015/05/weekend-z-ksiazka-hopeless.html

    OdpowiedzUsuń
  9. przepysznie wygląda, ja poczekam, aż u mnie w ogrodzie urosną borówki, ale kaliformijskie i truskawki, pozionki, maliny, a później gdy u wujka, czasami fajnie mieć wujka za płotem

    http://dorooothy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pychota! zrobiłam, zjadłam i byłam pełna! polecam! masz wiele zainteresowań!

    OdpowiedzUsuń