21 maja 2015

Jak podlinkować swojego bloga w komentarzu?

W ostatnim czasie zauważyłam, że sporo osób komentując inne blogi dodatkowo wstawia link do swojej witryny, który automatycznie przenosi na dany adres. Uważam, że to jest super sprawa. Chcąc odwiedzić czyjąś stronę zamiast cały czas posługiwać się sposobem kopiuj -> wklej można zastąpić nasze hiperłącze właśnie takim odnośnikiem, który w szybki sposób przeniesie nas tam gdzie chcemy. Początkowo sama nie do końca wiedziałam jak coś takiego zrobić, ale poszperałam trochę w internecie i znalazłam dokładnie to o co mi chodziło. Od razu pomyślałam o Was: "Koniecznie muszę się podzielić tym tutorialem z moimi czytelnikami". Mam nadzieję, że ten post pomoże niektórym osobom w dalszym doskonaleniu swojego bloga :)

INSTRUKCJA

1. Na początku musicie wpisać taki oto kod w komentarzu:



2. Następnie uzupełniacie miejsca, które zostały zapisane dużymi literami w taki sposób jak w przykładzie poniżej:


A tak to wygląda w realu


Dajcie znać jakie jeszcze tutoriale chcielibyście zobaczyć na blogu :)

Snapchat: pohikablog

10 komentarzy:

  1. przydatny post :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiedziałam, ale dla wielu na pewno się przyda. Na blogu chciałabym jednak zobaczyć, jak przybliżyć do siebie gadżety, kod HTML, bo niestety nie wiem. CSS mi nie działa, nwm, czemu nie mam w nim żadnych wpisanych kodów, a zaczęłam ostatnio zmieniać HTML i tylko tak umiem niestety. I jeszcze, jak zrobić "Czytaj dalej"? Jak usunąć tytuły gadżetów i dodać własne obrazki, które wiem, jak zrobić, ale nie wiem, jak dodać, bo trzeba wpisać tytuł obrazka, gdy się go wstawia jako gadżet. Nie chcę tych tytułów gadżetów. Pomożesz? To dla mnie bardzo ważne. Z góry Ci dziękuję :)

    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śiwetny pomysł, ale ja jestem leniem, i nigdy nie chce mi się wpisywać tego kodu

    http://dorooothy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście stosuje to juz od dłuzszego czasu
    Pozdrawiam,Maddda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny post! Też pokazywałam na swoim blogu tę instrukcję ^^

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatny post. Ja stosuję ten pomysł od początku blogowania, ale nie umiała bym tego zrobić gdyby nie pomoc mojego chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. znakomity post jak zawsze tu wejde to się zaskocze

    Zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na tak młodą osobę to doskonale napisałaś ten artykuł wyjaśniając wszystkim jak podlinkować bloga- Super będę śledził twoją stronę
    Zapraszam również na moje blogi
    Dietetyk
    Odchudzanie

    OdpowiedzUsuń