3 maja 2015

Kierunek Wrocław


Hejka Kochani!

Wczoraj razem z rodzicami pojechaliśmy do Wrocławia na całodniową wycieczkę. Dość długo wybieraliśmy się na ten wyjazd, ze względu na nieciekawą pogodę. W końcu zadecydowaliśmy, że pojedziemy nawet jeśli będzie padać deszcz. Ku naszemu zdziwieniu słońce towarzyszyło nam przez cały pobyt, chociaż rano nic na to nie wskazywało. Nie mieliśmy jakiegoś konkretnego celu na podróż. Jechaliśmy, aby miło spędzić czas majówkowy. I rzeczywiście taki był. Spacerowaliśmy po rynku, szukaliśmy krasnoludków, odwiedziliśmy Galerię Dominikańską, a nawet zahaczyliśmy o defiladę, która miała miejsce w centrum miasta. Bardzo lubię tego typu wyprawy. Dzięki nim mogę poznawać nowe miejsca i zwyczaje. Mam nadzieję, że w przyszłości znów odwiedzę Wrocław. A Wy byliście kiedyś w tym mieście? A może pochodzicie stamtąd? Dajcie znać w komentarzu :)


Na końcu chcę Was poinformować, że założyłam konto na Vinted. Będę sprzedawać tam swoje ubrania, także jeżeli ktoś były zainteresowany to zapraszam :)

13 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :) zazdroszczę wycieczki

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrocław jest super! Tylko szkoda, że mam do niego tak daleko.. Zapraszam - kacper-podolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Ślicznie wyglądasz :)
    Marzy mi się, żeby kiedyś odwiedzić to miasto.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/vintage-jacket.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Kiedyś byłam w tym mieście, ale z trochę smutniejszych powodów. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam wrócę. Przepiękna pogoda na majówkę! Zazdroszczę :3 Genialne zdjęcia! Pozdrawiam :))
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przejeżdżałam przez Wrocław jak wracałam z Karpacza, ale nie miałam okazji zobaczyć miasta.
    Piękne zdjęcia:>
    modnalenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejeżdżałam przez Wrocław jak wracałam z Karpacza, ale nie miałam okazji zobaczyć miasta.
    Piękne zdjęcia:>
    modnalenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam we Wrocławiu w zeszłą majówkę :) Chyba na 3 dni, nie pamiętam. W każdym razie było fajnie. Akurat wtedy był jakiś konkurs, czy coś muzycznego. Mnóstwo ludzi z instrumentami, scena i występy. Wrocław jest ładny i go zwiedziliśmy. Było fajnie :) Ładne zdjęcia, jak zawsze ;) Pozdrawiam i zapraszam

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteś śliczna no i miasto w tle również.Jestem ciekawa ilu krasnoludków odnalazlas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wpis :-) tych krasnoludków jest ok.240 ! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia <3 Też wybieram się do Wrocławia ;))
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Wrocław to piękne miasto!
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrowionka :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie wycieczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz dzisiaj 17 urodziny :-) Wszystkiego najlepszego Paula!!!! Wszystko co piękne i upragnione, niech będzie w Twym sercu spełnione

    OdpowiedzUsuń