24 maja 2015

Po co komu ćwiczenia?


Hey, hey!

Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda jest okropna. Zimno, ponuro, a w dodatku pada deszcz. W ostatnim czasie nie mam nawet możliwości wyjścia na zdjęcia, dlatego muszę Was zadowolić takimi jakie widzicie, ale obiecuję, że jak tylko się wypogodzi wyruszam na sesję - obowiązkowo! 

Przechodząc do dzisiejszego tematu, chciałam poruszyć kwestię ćwiczeń. Bardzo dużo osób w naszym wieku rezygnuje z uczęszczania na lekcje wf-u. Uważam, że nie jest to dobra decyzja, ponieważ sport dobrze wpływa na nasze zdrowie, sylwetkę i samopoczucie. Jeżeli będziemy się obijać to nie możemy później narzekać na wzrost wagi czy jakikolwiek tłuszczyk. Musimy się ruszać! Oczywiście zdaje sobie sprawę, że obecnie wychowanie fizyczne jest na bardzo niskim poziomie. Według mnie system edukacji powinien być zmieniony o 360 stopni. Bo jeżeli będzie tak jak teraz to coraz więcej młodych ludzi będzie rezygnować z ćwiczeń, a co za tym idzie - otyłość. Warto jednak znaleźć sobie dyscyplinę, w której czujemy się dobrze. Na przykład siatkówka, kosz, pilates, joga, rower, taniec, balet czy nawet bieganie. Jak kto woli. Zawsze, po takiej dawce energii poczujesz się lepiej. Tak działają endorfiny, które uwalniają się podczas uprawiania sportu i nie ma w tym żadnej ściemy!


A Wy ćwiczycie na WF-ie?

Snapchat: pohikablog

11 komentarzy:

  1. ja od 3 lat gimnazjum nie omienełam ani jednej godziny w-f, albo tylko raz basen

    http://dorooothy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wf, zawsze ćwiczę :) Masz świetną figurę :)


    http://klaudiasa.blogspot.com/
    Jeżeli Ci się spodoba zaobserwuj na pewno się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ćwiczę na WF i chodzę na dodatkowe treningi siatkówki <3 Gram czasem na świeżym powietrzu dla przyjemności w piłkę nożną i też siatkówkę. Czasem potrafię uprawiać sport 7 godzin jednego dnia. Jeśli się lubi jakiś sport, to naprawdę potrafi być wciągający. Również pływam :) Pozdrawiam i zapraszam

    basiaabloog.blogspot.com
    Na razie jest dla zaproszonych czytelników, bo robię design, ale niedługo skończę i zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz, fajną masz sylwetkę :) Ja owszem, ćwiczę i nawet to lubię (pomijając fakt, że WF w szkole mam taki nudny jak flaki z olejem ;/// ) dodatkowo ćwicze po szkole :) Zapraszam do mnie <3 bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie chodzilam na wf i zyje :) jak wiele moich kolezanek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz czaderską sylwetkę .Też taką chcę.
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny wpis podobają mi się takie

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy wybiera swoją drogę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. proszę pisz częściej posty

    OdpowiedzUsuń
  10. Ćwiczenia są lekarstwem na wszystko! Oprócz uwalniających się endorfin, pracuje nasz mózg co za tym idzie? mniej chorujemy! masz wspaniałą sylwetkę! fajne foty! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń