6 maja 2015

Spontaniczność, humor to podstawa! Snapchat


Hey, hey!

Dziś przygotowałam dla Was troszkę inny post niż zazwyczaj, troszkę luźniejszy, bardziej spontaniczny. Zainspirował mnie do tego projekt blogerek Jessmilia. Czy zawsze notki muszą być zasadowe i idealne od A do Z? Od czasu do czasu trzeba sobie pozwolić na swobodę czy humor. Poniżej będziecie mogli zobaczyć moje beztroskie zdjęcia, typowe selfie i urodzinowe fotki z poniedziałku. Dodatkowo specjalnie dla Was założyłam Snapchata. Teraz będziemy mogli być na bieżąco ze sobą. Poznacie mnie troszkę z innej strony, tej bardziej prywatnej. Zobaczycie cząstkę mojego życia, mojej codzienności. Mam nadzieję, że nawiążemy fajną relację blogerka --> czytelnik. Pamiętajcie, że cały czas możecie mnie znaleźć na Instagramie i Asku (tam również na Was czekam). Pytajcie, doradzajcie, proponujcie. Jestem otwarta na nowe sugestie. Piszcie co chcielibyście zobaczyć na blogu, jakie posty. Nawet jeżeli macie z czymś problem, napiszcie ja postaram się pomóc. 


No to zaczynamy wspólną przygodę!

8 komentarzy:

  1. Lubię takie spontaniczne posty !! :) Miłego dnia :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/ ps poklikasz w linki w ostatnim poście?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie z humorem przedstawiłaś swoją osobę.widać ze można z Tobą miło spędzać czas.Fajne zdjęcia. ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu widać, że jesteś otwartą i bardzo towarzyską osobą! :)

    Obserwuję i zapraszam na mojego bloga, gdzie już są zdjęcia z wiosennej sesji! :)
    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz w sobie mnóstwo spontaniczności i humoru, dlatego takie posty w twoim wykonaniu są jak najbardziej na plus! :)
    Zdjęcia masz śliczne, zwłaszcza to z paczałkami. :)
    Ale piękny tort, mmm.. zjadłabym. :)
    sage-servant1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie ci wyszedł ten spontaniczny post :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mam snapchata a sponan jest czasem przydatny :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że moja imienniczka jest równie spontaniczna i szalona jak ja :D

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń