29 czerwca 2015

DIY: ECO-BOX


Dziś przygotowałam dla Was małe DIY. Ekologiczne pudełeczko, które może służyć jako miejsce do przechowywania naszych drobnych gadżetów oraz jako interesująca ozdoba w pokoju. Myślę, że jest to również ciekawy pomysł na prezent urodzinowy dla naszych bliskich. Sposób wykonania nie jest trudny, wręcz przeciwnie. Potrzeba tylko odrobiny cierpliwości i gotowe! Mój ECO-BOX powstał bardzo spontanicznie... Podczas pakowania prezentów wpadłam na pomysł, aby ozdobić jedno z pudełeczek, które leżało w mojej szafie niewykorzystane. Następnie dodałam koronkę oraz 3 kwiatuszki i takim sposobem moje kosmetyki zawitały w nowym miejscu :)

Potrzebne będą:

- gorący klej
- brązowy papier do pakowania
- nożyczki
- puste pudełko
- ozdoby (w moim wypadku były to: trzy różowe kwiatki, koronka)
- zwykłe chusteczki 

Sposób wykonania:

Puste pudełko obklejamy brązowym papierem do pakowania, po zewnętrznej jak i wewnętrznej stronie, następnie ozdabiamy według uznania. Na koniec wyścielamy dno chusteczkami (nie jest to konieczne).


Snapchat: pohikablog

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda taki pudełeczko
    Pozdrawiam,madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Pudełko wygląda pięknie ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełko. Muszę takie zrobić 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne DIY :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pudełko i świetny pomysł :) Pozdrawiam
     Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne idealne na moje kosmetyki dziękuję za pomysł ?

    http://xpaulaszx.blogspot.com/

    może wspólna obserwacja dopiero zaczynam
    ps. proponuję obs za obs tylko na blogach które wiem że będę czytała zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pudełeczko!!!!! masz ciekawe pomysły :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zmysłu artystycznego.Fantastyczne pudełko
    na sekretne małe kosmetyki.Bravo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wygląda! Miałaś super pomysł :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/herbata-z-lipy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne DIY! :) Ciekawy pomysł.

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń