24 czerwca 2015

Festiwal kolorów


Hello!

20 czerwca w Katowicach odbył się Festiwal Kolorów. Pierwszy raz brałam udział w takim wydarzeniu i muszę Wam powiedzieć, że było super! Żałuję tylko, że w poprzednich latach nie mogłam być obecna. Ludzie, atmosfera, która nam towarzyszyła - po prostu nic dodać nic ująć.  Także jeżeli tylko będziecie mieć okazję to koniecznie wybierzcie się na taki event, a o proszki nie musicie się martwić bez problemu zmywają się z ubrania jak i z całego ciała. Myślę, że tego typu imprezy są świetnym pomysłem na spędzenie wolnego czasu dla młodzieży, dzieci jak i dorosłych. Zamiast siedzieć w domu można wyszaleć się na świeżym powietrzu w gronie sympatycznych osób. Zdecydowanie najlepszym punktem całego festiwalu były wyrzuty kolorów holi. Piękne zjawisko, a ile frajdy dostarcza?! A Wy braliście udział w takim wydarzeniu? Jak Wam się podobało? 


Pytania możecie zadawać mi na asku!

Snapchat: pohikablog

14 komentarzy:

  1. nigdy nie byłam na takim festiwalu, ale na pewno w przyszłości wezmę w nim udział :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Idę na festiwal kolorów w sierpniu, już nie mogę się doczekać :)
    Na pewno musiało być fajnie! Fajne zdjęcia ^^

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też właśnie za miesiąc na to pojadę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w mieście ten festiwal ma być pod koniec sierpnia, na pewno się wybiorę! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też byłam na tym festiwalu tylko że w moim mieście. Te gofry są wspaniałe *-* haha xD

    Pozdrawiam ;*
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super. Chciałabym tam się wybrać, wydaje się genialne. Niestety jeszcze tam nie byłam. Gofry wyglądają smacznie, aż kuszą :) Pozdrawiam i zapraszam
     Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że dopelnieniem szaleństwa kolorów były kolorowe, przesmaczne gofry.Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie brałam udziału nigdy w festiwalu kolorów,

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post jesli poklikasz w te zeczy bede wdzieczna - http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/2015/06/75-wspopraca-z-dresslink-prosba-o.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/tag-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :) Nigdy nie byłam na takim festiwalu, ale bardzo bym chciała ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, czy odpowiadasz na LBA, bo nie jesteś początkującą blogerką, ale Cię nominowałam. Jeśli tak, to pytania są w ostatnim poście na moim blogu, a jeśli nie, to przepraszam :( Pozdrawiam :)
    Different is Beautiful - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. 8 sierpnia wybieram się na festiwal kolorów do Wadowic :3 Mam nadzieję, że będzie super!
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ...ale fajna zabawa i fajna Ty!!!!

    OdpowiedzUsuń