15 czerwca 2015

Moje wakacyjne plany


Wakacje już tuż tuż! Lada moment i na kalendarzu pojawi się 26.06 - data najbardziej wyczekiwana przez wszystkich uczniów. Bardzo się cieszę, że nareszcie będę mogła odpocząć i robić rzeczy na które nie miałam czasu w ciągu roku szkolnego. Od pewnego czasu planuje sobie w jaki sposób wykorzystam te wolne dni, tak aby o niczym nie zapomnieć i niczego nie żałować. Na pewno będę chciała:

rozwinąć bloga - dodawać częściej posty, ulepszyć wygląd bloga, napisać kilka notek na zapas;

wywołać zdjęcia - zabieram się do tego już od kilku miesięcy. Chciałabym założyć sobie album, aby mieć co wspominać w przyszłości;

powrócić do malowania - w trakcie szkoły nie miałam czasu, aby rozwijać swoją pasję, w wakacje będę mogła to nadrobić;

nauczyć się tworzyć grafiki komputerowe - na święta dostałam tablet graficzny, ale niestety tylko kilka razy udało mi się z niego skorzystać. Już w lipcu zabieram się do pracy;

rozwinąć się kulinarnie - chcę trochę pokombinować z gotowaniem, pieczeniem. Zwłaszcza, że bardzo lubię tego typu rzeczy;

powrócić do nauki języka hiszpańskiego - szczególnie, że w sierpniu jadę na obóz w to miejsce;

obejrzeć różne filmy i seriale - mam ich sporo do nadrobienia;

tworzyć DIY - znalazłam dużo fajnych inspiracji, dlatego mam zamiar je wykorzystać;

nauczyć się grać na gitarze - gitara stoi w moim pokoju, a ja nie umiem na niej grać, tak nie może być ;)


A jakie są Wasze plany na wakacje?

Snapchat: pohikablog

14 komentarzy:

  1. ja najbardziej chciałabym przeżyć wspaniałe chwile z przyjaciółmi i zapamiętać je na długo ;) i oczywiście zająć się swoimi pasjami :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne masz plany! Ja jeszcze nia zastanawiałam się nad swoimi ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba mam podobnie. Chcialabym rozwijac się blogowo rozwinac moja pasje na ktora nie mialam czasu, poeksperymentowac w kuchni, tworzyc DIY!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moimi planami są głównie wyjazdy i wyjazdy. Cały czas będę poza domem. Dwa obozy, w tym roku do Chorwacji, nad morze, do babci. Fajne masz plany i super zdjęcia :) Pozdrawiam
    Different is Beautiful - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nie które podobne plany, szczególnie te o blogu

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ambitne plany ;) ja wyjeżdżam na zarobek a potem nad morze ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w realizacji planów
    Ja jako takich planów nie mam
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobne plany :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Po przeczytaniu Twego wpisu muszę się przyznać,
    że zazdroszczę Ci umiejętności porządkowania swojego
    życia. Gratuluję ambitnych planów no i czekam na ich "owoce"
    /obrazy,zdjecia itp./

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w realizacji planów, ja mam niektóre dość podobne!:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że uda Ci się spełnić wszystkie Twoje zamiary! ;) Ja też mam już sporo planów ;3

    Pozdrawiam
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Super plany! Ja też w wakacje wyjeżdżam do Hiszpanii ;p
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje postanowienia są mega mocne! realizuj je!

    OdpowiedzUsuń