26 czerwca 2015

Wakacje!!!


Dziś wyczekiwany dzień 26 czerwca, zakończenie roku szkolnego i rozpoczęcie wakacji!!! Bardzo się cieszę z tego powodu. Koniec z nauką, sprawdzianami i niezapowiedzianymi kartkówkami. Teraz książki możemy rzucić w kąt i cieszyć się wolnością. Mam zamiar wykorzystać dany czas jak najlepiej - zero nudy. Już jutro zaczynam sześciodniową Szkołę Animatora. Uczestniczę w niej trzeci rok. Obecnie będę na przedostatnim stopniu. Za rok otrzymam tytuł Wychowawcy. Mam nadzieję, że pobyt ten będzie w stu procentach udany. Spotkam się ze znajomymi i poznam nowych uczestników. Po powrocie będzie całkowity chillout. Aż do kolejnego wyjazdu jakim będzie Chorwacja, a następnie długo wyczekiwana Hiszpania. Już nie umiem się doczekać! A Wy jak spędzacie wakacje?


Snapchat: pohikablog

16 komentarzy:

  1. Jestem teraz na kolonii w Poroninie, jadę jeszcze do wielu innych miejsc. Fajnie spędzasz wakacje. Bardzo fajnie, że już wakacje, świetne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam i nominuję cię do LBA
     Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post i blog. Ja w wakacje jadę do Poronina (tak się składa, że właśnie siedzę w autokarze), na Słowację, do Słowenii, do Chorwacji, do babci i do Giżycka.
    Pozdrawiam!
    blogirl-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka ! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę zasłużonego ,wspaniałego wypoczynku oraz
    wielu miłych,bezpiecznych przeżyć w Chorwacji i Hiszpanii.
    Zdjęcia piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nigdzie nie wyjeżdżam :/
    udanych wyjazdów i wakacji!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakopane Kielce Warszawa.
    Udanych i niezapomnianych wakacji!
    Udanego wyjazdu!
    Zapraszamy do siebie
    http://mrozikyblog.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna bluzka ! Ahh jaka ja jestem szczęśliwa że już można odpocząć ! :)

    ☼ Pozdrawiam ☼
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jadę do Bułgarii <3 Ślicznie wyglądasz!
    Niezapomnianych wakacji!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam na konkurs! Ciekawe nagrody, a zasady - bardzo proste! KONKURS |KLIK|
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wakacje spędzę w domu, ale mam zamiar wykorzystać je w 100%. :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wakacje spędzam dosyć spontanicznie, nie mam jeszcze ich stuprocentowo zaplanowanych :)

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna styliacja ;) Miłych wakacji :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetne nogi! Zapraszam na nowy post, z dużą ilością zdjęć ♥ Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacje - huurrrra!!! ciekawa stylizacja! udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń