3 czerwca 2015

Walcz ze swoimi lękami!


W ostatnim czasie idąc ulicą razem z koleżanką przytrafiła nam się dość ciekawa historia. Szłyśmy zagadane przed siebie kiedy z naprzeciwka podszedł chłopak. Pierwsze słowa jakie skierował do nas brzmiały tak: "Cześć, wyglądacie na fajne dziewczyny chciałbym Was poznać". Zaskoczone popatrzałyśmy się na siebie. O co mu chodzi? Może rozdaje ulotki albo prowadzi jakiś wywiad z przechodniami... W końcu nie co dzień podchodzi do Ciebie osoba z takim tekstem. Po czym zadał pytanie "Czym się interesujecie? Jakie są Wasze pozytywne cechy charakteru? Zszokowane całym zdarzeniem odpowiadałyśmy trochę nieśmiało. Historia ma swój ciąg dalszy, ale nie chcę Was tutaj zanudzać. Powiem Wam tyle, że spotkaliśmy się jeszcze i wiecie co? Chłopak uświadomił mi jedną bardzo ważną sprawę, że warto walczyć ze swoimi lękami, robić rzeczy, których się boimy. Chociażby zagadać do kogoś kogo kompletnie nie znamy albo zatańczyć na środku miasta, aby później nie żałować, że czegoś się nie zrobiło. To naprawdę podnosi pewność siebie i dostarcza dużo satysfakcji. Fajnie jest czasem zrobić coś szalonego, co wychodzi poza normy społeczeństwa. Oczywiście nie do przesady. Myślę, że wiecie o co mi chodzi :) A Wy zrobiliście kiedyś coś szalonego?


Snapchat: pohikablog

14 komentarzy:

  1. Ja cały czas walczę ze swoimi lękami i na dobre mi wychodzi! ciekawy wpis i warto walczyć z lękami, stresem! fajne zdjęcia, fajna Ty!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna przygoda ;)
    Dobrze ze ktos taki zagadal do Ciebie i Ci to uswiadomil. Przesliczne zdjecia!
    Blog-werki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądre i świadome! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane!
    Właśnie ja często mam tak, że chciałabym zrobić coś 'szalonego', ale zazwyczaj z tego rezygnuję, a później żałuję ;/
    Piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja często robię coś szalonego XD Ostatnio koleżanka się ze mnie śmiała bo zapytałam jakiegoś robotnika co tak kopią w tej fosie. Szalona ja XD śliczne zdjęcia:*
    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, trzeba walczyć z nimi, ja czasem tak robię. Fajnego chłopca spotkaliście :) Super zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam

    basiaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację warto rysykować
    Ciekawa historia z tym chłopakiem :D
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że do Was zagadał, teraz tylko potrafią napisać na fb a potem na żywo nie potrafią gadac. Szacun dla chlopaka :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie mam dowagi, żeby zrobić coś szalonego

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chyba nie zrobiłam nigdy czegoś szalonego, trochę się boje

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że dla ,mnie szaloną rzeczą było założenie bloga. Nie żałuje.
    Zapraszam do mnie http://mrozikyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. raczej tak :) z przyjaciółką odwalamy różne szalone rzeczy haha :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiscie zdarzylo sie kilka zwariowanych akcji, ale obecnie moje przyjaciolki sa 2000km ode mnie wiec nie jest AZ TAK BARDZO zwariowanie:")

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń