22 czerwca 2015

Warszawa


Hejka!

Kilka dni temu, dokładnie 18 czerwca zawitałam w stolicy. Zostałam zaproszona na zdjęcia próbne do magazynu Avanteen. Jednak zanim dotarłam na miejsce po drodze napotkałam wiele przeciwności. Od początku miałam problem z dojazdem, a właściwie z opiekunem, który mógłby ze mną pojechać (5 godzin jazdy tam i z powrotem to nie lada wyzwanie w ciągu tygodnia), drugą i bardzo istotną sprawą było to, że dwa dni przed castingiem na moich ustach pojawiły się opryszczki. Tak jak przez kilka miesięcy ich nie miałam to oczywiście musiały zawitać w najbardziej nieodpowiednim momencie. Na szczęście tak je katowałam różnymi środkami wysuszającymi, że udało mi się je trochę opanować. Przez chwilę przeszła w mojej głowie myśl o rezygnacji z całego wyjazdu, ale pomyślałam sobie, że widocznie tak miało być, los tak chciał. Nie poddam się tak łatwo, zawsze trzeba próbować i wierzyć w swoje możliwości. Z pewnością była to niezapomniana przygoda, zwłaszcza, że pierwszy raz byłam na tego typu castingu. Początkowo bardzo się denerwowałam tym czy sobie poradzę, ale kiedy już weszłam do pomieszczenia, w którym to wszystko się odbywało poczułam się lepiej. Wszyscy byli bardzo sympatyczni i mili. Nikogo nie stresowano, wręcz przeciwnie panowała luźna atmosfera. Bez względu na to czy zostanę wybrana czy nie, cieszę się, że w ogóle mogłam wziąć udział w czymś takim. Te niesamowite wspomnienia na pewno pozostaną w mojej głowie na bardzo długo.


Jedno zdjęcie z castingu. Jakość okropna, ale nieważne :)

Snapchat: pohikablog

22 komentarze:

  1. Moje miasto. Fajnie, że byłaś na castingu i dałaś radę sobie z losem :) Pozdrawiam ;)
     Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że cię wybiorą. Trzymam kciuki ✊

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje miasto. Fajnie, że byłaś na castingu i dałaś radę sobie z losem :) Pozdrawiam ;)
     Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie,że brałaś udział w tym castingu.Wiesz,już
    samo zaproszenie na sesję zdjęciową do Avanteen jest
    wielkim wyróżnieniem.Uważam,że jesteś bardzo fotogeniczna.
    Zaprezentowane zdjęcia są piękne.Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do Warszawy jadę jutro, ale w trochę innych okolicznościach?
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zaproszenia :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam niedawno w Warszawie, śliczne miasto,
    wow, fajnie, ze mimo tych przeciwności się nie poddałaś
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłam wgl w warszawie ;o :D.
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w te banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Dzięki!! ¦

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nigdy nie byłam w warszawie, mam nadzieje że ci się uda coś z tym kastingiem

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny ten post. Ja nigdy jeszcze nie byłam na żadnym castingu, życzę ci powodzenia :) Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam :)
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne zdjęcia :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super, jedno warszawa, a drugie cating, świetnie
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia ;3
    Co powiesz na obs/obs?
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chciałabym zwiedzić Warszawę, na pewno ci się uda z castingiem :)

    Poklikasz mi?-tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps robie również wyglądy na zamówienie i reklamy blogów w postacji wywiadów

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż, Warszawa jest cudowna! I mimo, że mam ją prawie na codzień to nadal uwielbiam!

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie napisane, z pewnością będę wpadać częściej, bo warto! ♥

    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  18. ja ostatnio bylam tam z klasa, wiec dawno :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia :) Mi także udało się zwiedzić Warszawę :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje tego ze przynajmniej zdołałaś odwazyć się :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję odwagi i tak trzymaj!!!! nie należy się poddawać tylko pędzić do przodu nie odwracając się do tyłu. Mam nadzieję, że kiedyś zobaczę Cię na jakiejś okładce magazynu. Jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń