15 lipca 2015

DIY: Wianek


Hey, hey!

Od kiedy na rynku pojawiły się te śliczne wianki nie umiałam znaleźć w sklepie takiego, który odpowiadałby mi w stu procentach oraz był w przyzwoitej cenie. Obiecałam sobie, że sama wykonam taką wiązankę. Niestety długo nie potrafiłam znaleźć ładnych, sztucznych kwiatków. W końcu dojrzałam w Home&You papierowe różyczki za jedyne 9.90zł. Byłam zauroczona nimi. Od razu trafiły do mojego koszyka. Najlepsze jest w nich to, że są na drucikach, wystarczy je zapleść na opasce bez użycia kleju. Wiecie jaki jeszcze mają plus? Kiedy wianek już nam się znudzi, możemy odczepić kwiatki i wykorzystać je do czegoś innego!

Co potrzebujemy?

- opaskę

- kwiatki

- klej*

Wykonanie:

Zwykłe kwiatki przyklejamy gorącym klejem wokół opaski, różyczki na drucikach, oplatamy.

16 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł :) ja też nie mogę w sklepach znaleźć odpowiedniego wianka :(

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, a wianek naprawdę cudowny *.*
    Zapraszam do mnie :)

    Moj blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano cudny ten wianek,a wykonanie mistrzowskie.
    Pisałaś,że wyjezdzasz na wakacje.W tym wianku
    będziesz fajną syrenką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna szukałam wianka, a tu nagle twoje DIY. Jutro biegnę do sklepu i zabieram się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny wianek, ja sama zrobiłam, ale na gumce u z mniejszych kwiatów, ale zamierzam zrobić podobny

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna opaska. A jaki łatwy i tani sposób, super !

    ✿ Pozdrawiam ✿
    ✿ All Pastel World ✿ <-- klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wianek ;)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy pomysł!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek wygląda przepięknie, sama spróbuję zrobić coś podobnego :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wianek jest piękny!!! Ty również!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wianek jest cudowny ! <3
    Podoba mi się twój blog i to jak piszesz ! <3
    U mnie nowy wakacyjny post,zapraszam serdecznie :)
    Jeżeli Ci się blog spodoba zaobserwuj ! :)
    Mój blog-KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń