12 lipca 2015

Jak dodać w poście filmik z youtube?


1. Na początku wchodzimy w filmik, który nas interesuje

2. Pod filmikiem znajduje się okienko udostępnij, klikamy w nie


3. Następnie klikamy w umieść na stronie



4. Kopiujemy link
5. Na naszym blogu, w poście wchodzimy w HTML i wklejamy to co wcześniej skopiowaliśmy



6. Po kliknięciu w Nowy post, wyświetli nam się nasz filmik


7. Jeżeli chcemy, aby nasz filmik był w postaci małego prostokąta, jeszcze raz wchodzimy w HTML


8. Zmieniamy parametry filmu, ja użyłam wartości: szerokość - "600", długość - "35"

9. Tak wygląda efekt końcowy 

7 komentarzy:

  1. bardzo mi pomogłaś :) zastanawiałam się, jak oni to robią, że wstawiają tylko pasek z Youtube'a teraz już wiem :)

    zapraszam do mnie na KONKURS FOTO można wygrać post promujący
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przydatny post :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna rada napewno wykorzystam ten drugi sposób, bo pierwszy jakoś ogranełam, masz trochę no design pasek boczny? a i dziękuje za poklikanie u mnie

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatny post. Wcześniej też to umiałam, ale to pewnie ze względu yt, czuję się tam jak rybka w wodzie xD

    Pozdrawiam !
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post :)
    Zapraszam na mojego bloga http://beautylook5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pomogłaś mi!!!! masz ciekawe wpisy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś wielka!!!! dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń