19 lipca 2015

KONKURS (ZAKOŃCZONY)

Hejka Kochani!

Razem z Agatą i Kingą postanowiłyśmy zorganizować dla Was wielki wakacyjny konkurs urodzinowy, w którym do wygrania są wspaniałe zestawy! Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie, ponieważ min. nagrodami są: pakiety rzeczowe, design bloga, posty promujące oraz obserwacje od organizatorek. Jak widać bardzo kuszące, dlatego zachęcamy wszystkich do udziału! 

Zasady są bardzo proste. Wystarczy, że:

1. Zostaniesz publicznym obserwatorem mojego bloga oraz bloga Kingi (klik) i Agaty (klik)
2. Zaobserwujesz mój instagram (klik) oraz Agaty (klik) i Kingi (klik) (jeżeli nie posiadasz konta - pomiń)
3. Ustawisz na swoim blogu podlinkowany, jeden z poniższych banner.


Nagrody:

I miejsce
- jeden kosmetyczny zestaw od Kingi, który będzie tajemniczą niespodzianką oraz jeden od Agaty
II miejsce - design bloga wykonany przez Agatę oraz post polecający u mnie
III miejsce - post polecający u Kingi oraz obserwacje bloga przez naszą trójkę.


Zestaw Agaty


Formularz konkursowy:

1. Obserwuję blogi jako:
2. Obserwuję instagramy jako:
3. Wstawiłam banner na bloga: (link do Twojego bloga)
4. Mój e-mail:

Regulamin:

1. Udział w konkursie można wziąć tylko raz na jednym z blogów.
2. Jeżeli zaobserwujesz blogi i konta na instagramie nie możesz przestać ich obserwować. W przeciwnym razie nie będziesz mógł nigdy więcej brać udziału w konkursach organizowanych przez Fabrykę Mięty, Kinga's Kingdom oraz Pohikę.
3. By konkurs uznać za ważny musi zostać zgłoszonych co najmniej 40 uczestników.
4. Konkurs trwa do 9 sierpnia 2015 roku.
5. Trójka zwycięzców zostanie wyłoniona poprzez losowanie.

28 komentarzy:

  1. 1. Obserwuję blogi jako: Karolina Sompolska
    2. Obserwuję instagramy jako: _lositi
    3. Wstawiłam banner na bloga: lositi.blogspot.com
    4. Mój e-mail: karolinasompolska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłosiłam się już na Fabryce Mięty :) Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję blogi jako: Karola Szalona
    2. Obserwuję instagramy jako: karolaa_szalonaa
    3. Wstawiłam banner na bloga: caroberry.blogspot.com
    4. Mój e-mail: karolina0110@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysl na taki konkurs :) A w poprzedniej notce bardzo ciekawa instrukcja na wianek przyda mi się na pewno w najbliższym czasie!
    Obserwuje :*
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję blogi jako: Chudsza :D
    2. Obserwuję instagramy jako:
    3. Wstawiłam banner na bloga: (link do Twojego bloga) - www.chudszej.blogspot.com
    4. Mój e-mail: chudsza1999@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny konkurs! :) Nagrody są super. Powodzenia!
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję blogi jako: talcia _xd
    2. Obserwuję instagramy jako: _nanatala
    3. Wstawiłam banner na bloga: natka02.blogspot.com
    4. Mój e-mail: wariatka0987@gmail.com
    Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłosiłam się na Fabryce Mięty :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję blogi jako: Avi xxx
    2. Obserwuję instagramy jako: avinibybloggerka
    3. Wstawiłam banner na bloga: http://mojmalyswiatxx.blogspot.com
    4. Mój e-mail: xxxavixxxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję blogi jako: Justyna Paszko
    2. Obserwuję instagramy jako: justynpiii
    3. Wstawiłam banner na bloga: TAK jusiii-blog.blogspot.com/
    4. Mój e-mail: spadajtato0@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wezme udział na pewno! Super pomysł..zaraz dodam komentarz z formularzem :)
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję blogi jako: Agnieszka
    2. Obserwuję instagramy jako: Agusska6
    3. Wstawiłam banner na bloga: agnieszka--agnieszka.blogspot.com
    4. Mój e-mail: agnieszkah666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję blogi jako: Matany Blog
    2. Obserwuję instagramy jako: Matanka0
    3. Wstawiłam banner na bloga: http://matany-blog.blogspot.com/
    4. Mój e-mail: madzitka788@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję blogi jako: Anja
    2. Obserwuję instagramy jako: rajeczek
    3. Wstawiłam banner na bloga: anjaa-blog.blogspot.com
    4. Mój e-mail: anna.rajek2001@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super konkurs c:
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję blogi jako: Gabriela &
    2. Obserwuję instagramy jako: gabrielasmaron
    3. Wstawiłam banner na bloga: http://truskawkowa-gaba.blogspot.com/
    4. Mój e-mail: daisy.blog.new@gmail.com / gab-sma@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. super blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuję blogi jako: martyna zakrzewska
    2. Obseewuję instagramy jako: martvvx_
    3. Wstawiłam baner na bloga: martt-blog.blogspot.com
    4. e-mail: m.zakrzewska.plll@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wezmę udziału w konkursie, ale życzę reszcie powodzenia :)


    P.S. Zapraszam na nowy post na angegar:
    O mojej przygodzie z dresslink

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję blogi jako: Piekielne Niebo
    2. Obserwuję instagramy jako: Nie mam :(
    3. Wstawiłam banner na bloga: piekielneniebo.blogspot.com
    4. Mój e-mail: piekielniebo@gmail.com

    P.S. Już się zgłosiłam na blogu Fabryka Mięty

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie biorę udziału ale zyczę powodzenia innym :) Zapraszam na Kamienne Oblicze - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:) http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html



    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    https://www.facebook.com/pages/Ultraviolence-design/354117081413793?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    ;
    ;
    ;
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Obserwuję blogi jako:Karolina Durda
    2. Obserwuję instagramy jako:_slejczi_
    3. Wstawiłam banner na bloga:http://coralinablogs.blogspot.com/
    4. Mój e-mail:coralinabs@gmail.com

    OdpowiedzUsuń