21 lipca 2015

Mój blogowy niezbędnik


Witajcie Kochani!

Jak pewnie każda blogerka posiadam swój własny blogowy niezbędnik. Do niego należą strony internetowe z których korzystam przy tworzeniu postów. Są bardzo pomocne, zwłaszcza podczas pisania i tworzenia grafik, polepszających estetykę notek. Chcę się z Wami podzielić nimi, aby i innym ułatwiały pracę nad blogiem. Jestem pewna, że będziecie z nich od czasu do czasu korzystać!

1. LanguageTool to wolnodostępne narzędzie korektorskie, które w szybki sposób poprawi wasze błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Myślę, że warto po każdym napisanym poście sprawdzić sobie czy czasem nie zrobiliśmy jakiegoś "byka".

2. Synonim.NET to internetowy słownik synonimów języka polskiego online. Kiedy podczas pisania, braknie mi jakiegoś wyrazu bliskoznacznego, od razu zaglądam na tą witrynę. Jest to praktyczny poradnik dla każdego z Was!

3. Contentldeator to generator pomysłów na posty. Kiedy wyczerpią nam się pomysły na treści, wystarczy, że wpiszemy słowo kluczowe i voila. Wyświetli nam się lista tytułów, które możemy wykorzystać jako inspirację do własnych notek.

4. Befunky oraz PicMonkey to dwa internetowe edytory zdjęć. Są naprawdę świetne. Bardzo często do nich zaglądam.

5. Canva to strona, która służy do tworzenia grafik. Przeważnie korzystam z niej przy pisaniu postów DIY oraz CIY.



19 komentarzy:

  1. Fajny i przydatny post. Super strony. Pozdrawiam i Zapraszam
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacznę korzystać z tych stron :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie korzystam z żadnej :o :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne buty *_* Świetna notka! :)

    Zapraszam http://americanstyle88.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie korzystam z żadnej ale może się przydadzą! :)

    Zapraszam do siebie : )
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne zdjęcia!

    17-sto letnia Naomi została wystawiona na próbę przez los. Czy dziewczyna poradzi sobie z mroczną przeszłością i skrywaną od lat tajemnicą? zapraszam na mojego nowego bloga. dopiero zaczynam, więc bedę wdzięczna za wszystko!! http://friluiftsliv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie, jako osoby, która dopiero zaczyna ten post jest cudowny, dziękuję Ci! :))
    be-careful-of-what-you-do.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post, naprawdę cudne zdjęcia ;)
    masz bardzo ciekawy styl
    Zapraszam-adajejwypada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny post:) milo czyta sie i przeglada twojego bloga:) bede wpadac czesciej
    zapraszam rowniez do nas http://styledivision1.blogspot.com/
    pozdrawiam i czekam na kolejne posty:)
    ps. piekna stylizacja<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post ;) Zaciekawiła mnie ta strona z synonimami :D
    Zapraszam do mnie: Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście, proszę? :)
    Mój blog! klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydatny post! Na pewno wypróbuje te strony. ;]

    Poklikasz u mnie w bannery? :)
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatne!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  14. używam tylko picmonkey czasami. o innych nie słyszałam wcześniej :D
    super top!

    |Blog- Polne-Maki|

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowy post i mega przydatny, na pewno skorzystam z tych stronek bo znałam tylko befunky :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post i bardzo pomocny
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń