31 lipca 2015

Nie poddawaj się!


Ile razy coś mi się nie udało? Starałam się, a i tak wszystko na nic. Przegrałam. Miałam wszystkiego dość. Nic mi nie wychodziło. Pech za pechem, nieszczęście za nieszczęściem i tak w kółko. Jakby świat stanął w miejscu. Obiecałam sobie, że już nigdy więcej nie spróbuję, bo przecież to nie ma najmniejszego sensu. Kiedy emocje opadły. Zadałam sobie pytanie? Dlaczego mam tak łatwo odpuszczać? Czy jestem gorsza? Inna? Wcale nie! Nigdy nie można się poddawać. Coś pójdzie nie tak… Nie warto się przejmować. Teraz Ci nie wyszło? Nic nie szkodzi! Następnym razem to właśnie Ty zabłyśniesz, to Tobie się uda, Ty będziesz mistrzem. Zawsze wychodzę z założenia, że jeżeli ktoś wyrzuci Cię drzwiami, to wejdź oknem. Nie zamartwiaj się, że ktoś może sobie pomyśleć, że jesteś zbyt natrętna czy może upierdliwa. Wiadomo trzeba mieć umiar, a jeśli Ty nie zawalczysz o swoje to kto inny to zrobi?


Kiedyś jedna z uczestniczek The Voice of Poland powiedziałam coś takiego: Skoro  będę myślała, że przegram to po co w ogóle mam wychodzić na ring. I wiecie co? Z tego jednego jakże prostego zdania można wyciągnąć naprawdę mądre wnioski. Jeżeli z góry będziemy zakładać, że coś nam nie wyjdzie to na pewno tak się stanie. Nasze negatywne nastawienie odbije się na tym, na czym nam zależy. Zawsze myśl pozytywnie! Jesteś odpowiedzialna na swoje jutro! Pamiętaj o tym do końca życia.

9 komentarzy:

  1. Piękne widoki. <33 Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;)
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :D
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O raju świata jaka Ty jesteś sliczna i pięknie piszesz.
    Już czekam na następny post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się! Jeżeli będziemy mieć negatywne myśli to nic nam nie wyjdzie... Śliczna sukienka. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez jakichkolwiek wątpliwości zgadzam się z treścią wpisu. To jak nasze jutro będzie wyglądać zależy w dużej mierze od nas samych ;)
    Śliczne zdjęcia i widoki!

    http://miqila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne widoki *.* Post mega motywujący, daje kopa w cztery litery. Będę pamiętać te słowa co powiedziała jedna z uczestniczek the Voice of Poland, na prawdę mądre.

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna sukienka

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą, ja niestety czasem właśnie tak zakładam, choć staram się z tym walczyć ;) Śliczne zdjęcia :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń