5 lipca 2015

Pomysł na nudę!


Wakacje już trwają, jak to mówi moja mama z dniem 1 lipca licznik zaczął nabijać... Dlaczego ta przerwa w nauce nie może trwać wiecznie? Ja się pytam? Dobra wracamy na ziemię i nie dołujemy się. Żyjmy chwilą, tym co jest tu i teraz! W końcu możemy robić to na co nie mieliśmy czasu w ciągu roku szkolnego - odpoczywać, bawić się itd. Wykorzystajmy to jak najlepiej. Nawet jeśli odczuwamy nudę, to nic złego, wręcz przeciwnie - to coś czego nie mogliśmy doznać przez te 10 miesięcy. Oczywiście nadmiar tego zjawiska może nam zaszkodzić, dlatego  dziś przychodzę do Was z odsieczą :)

- naucz się grać na instrumencie
- wybierz się na sesję zdjęciową
- posprzątaj w pokoju
- naucz się języka, który zawsze był Twoim marzeniem
- zrób porządek w zdjęciach na komputerze
- przy okazji wywołaj zdjęcia
- wybierz się na zakupy
- idź do kina
- popływaj w basenie
- poczytaj książkę
- obejrzyj film
- zacznij oglądać jakiś serial
- ugotuj coś/ upiecz
- idź na spacer
- pograj w paletki
- zrób sobie spa
- ozdób swój pokój
- poukładaj w szafie ubrania
- posłuchaj muzyki
- poczytaj czasopismo
- uzupełnij swój pamiętnik
-zaopatrz się w Zniszcz ten dziennik i bądź kreatywny/a
- skomponuj stylizacje ze swoich ubrań
- porysuj/pomaluj
- szukaj inspiracji 
- zmień fryzurę
- zrób piknik dla koleżanek


13 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Podczas wakacji muszę bardziej przysiąść do gitary :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Bardzo fajny post, taki poradnik :)

    ☼☼ Pozdrawiam ☼☼
    All Pastel World [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły.Napewno z któregoś skorzystam ;)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pomysły na nudę napewno któryś wykorzystam

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe pomysły :) ładne zdjęcia

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz bardzo mi się podobają twoje zdjęcia. Mam zamiar zmienić fryzurę :D
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześwietnie wyglądasz! Super pomysły, chętnie skorzystam :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/07/1-inspirations.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły na wolny czas! Super zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia, niektóre z tych rzeczy są ma mojej liście rzeczy do zrobienia :D
    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły! Przydatny post ;)
    Pięknie wyglądasz.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia i stylizacja czadowe!Widać że w pełni
    korzystasz z wakacji.Porady,które serwujesz są do wykorzystania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysły, wiele z nich na pewno wykorzystam. Oczywiście, to, że nuda również jest potrzebna teraz, kiedy mamy na nią czas, to święta racja.
    Wow, naprawdę bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń